باز هم خط و نشان استاندار بوشهر برای خانه‌باغ‌ها

استاندار بوشهر گفت: قطع انشعاب‌های غیر مجاز آب و خانه باغ‌ها در اولویت مدیریت مصرف آب در استان است و هیچ چشم‌پوشی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای آب استان بوشهر با تاکید بر  تسریع در اجرای طرح‌های زیرساختی برای تأمین آب، عنوان کرد: هیچ دستگاه اجرایی حق ندارد برای طرح‌های تامین آب مانع تراشی کند.

او افزود: مدیریت مصرف آب باید در دستور همه بخش‌ها و مشترکان قرار گیرد و در این زمینه قطع انشعاب‌های غیر مجاز و خانه باغ‌ها در اولویت است و هیچ چشم‌پوشی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وارد مدار شدن طرح‌های آب‌شیرین‌کن در مرکز استان می‌تواند وضعیت آب را به پایداری مطلوب برساند، بر توجه بر شتاب گرفتن روند اجرای آب‌شیرین‌کن سیراف - جم تاکید کرد.

گراوند همچنین از مدیران آب و فاضلاب در شهرهای استان خواست به مطالبات و انتظارات مردم در شهرها و روستاها پاسخ دهند.


بیشتر بخوانید


او با تاکید بر توجه به تامین آب پایدار در شهرها و روستاها بیان کرد: موضوع انتخابات بر روی پیگیری مشکلات تامین آب آشامیدنی تأثیری نخواهد گذاشت و تا زمانی که در بخش آب به پایداری اطمینان بخش برسیم پیگیری‌ها با جدیت ادامه دارد.

استاندار بوشهر استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز شهرها را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه طرح فاضلاب در سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم اجرا شده استفاده از پساب تصفیه فاضلاب برای تأمین آب باید در دستور کار قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه در تأمین آب در بخشی از نقاط استان بوشهر مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: با توجه به اینکه وارد فصل گرما شده‌ایم باید برای خدمات‌رسانی به مردم و پایداری تأمین آب در شهرها و روستاها همه تلاش‌ها به کار گرفته شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.