قاسمی:

حضور در انتخابات انرژی دادن به قوه محرکه مدیریتی کشور است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز با بیان اینکه در هر جامعه‌ای دانشگاهیان مغز متفکر به شمار می‌روند، گفت: حضور در انتخابات انرژی دادن به قوه محرکه مدیریتی کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین قاسمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز گفت: در هر جامعه‌ای دانشگاهیان مغز متفکر آن جامعه به شمار می‌روند به همین منظور روشنگری اذهان عمومی برای حضور در انتخابات بسیار مهم است، زیرا امروزه تعداد قابل توجهی از جامعه را اساتید، دانشجویان وکارمندان تشکیل می‌دهد.

او حضور در انتخابات را مهم توصیف کرد واظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری مردم ایران باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و فردی را انتخاب کنیم که بتواند مدیریت کشور را برعهده بگیرند این در حالی است که افراد شاخص و فرهیخته توانسته‌اند و می‌توانند در برهه‌های تاریخی راهنما و الگوی مردم باشند.

به عقیده او، حضور در انتخابات انرژی دادن به قوه محرکه مدیریتی کشور است و چنانچه این اقدام در کشور فراگیر شود می‌توانیم در مجامع بین المللی قوی ظاهر شویم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شیراز کارنامه عملکردی کاندید‌ها را مهم‌ترین شاخصه برای انتخاب افراد اعلام کرد و افزود: امروزه افراد جامعه برای انتخاب فرد اصلح بدنبال فردی هستند که واقع گرا و کارنامه موفقی داشته باشند.

او ادامه داد: مطالعه دقیق در زمینه سوابق و برنامه‌های کاندیدا‌ها و بررسی افق‌های پیش روی هر کاندیدا تأثیر بسزایی در گزینش فرد اصلح دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار