رییس هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

تلاش داریم ورزش سه‌گانه را توسعه داده و همگانی کنیم

رییس هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: رشته سه‌گانه نیاز به دیده شدن دارد و تلاش داریم تا از کل ظرفیت استان اصفهان استفاده کرده و این رشته را توسعه دهیم و همگانی می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  محمد شرفا رییس هیئت سه‌گانه استان اصفهان درباره عملکرد ۳ ماهه نخست هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: در ابتدای سال مسابقات روستایی را برگزار کردیم و اکنون نیز به دنبال برگزاری رقابت‌های دوومیدانی و شنا هستیم. در این زمینه به فدراسیون اعلام آمادگی کرده‌ایم و احتمالاً این رقابت‌ها اوایل ماه آینده در شهرستان گلپایگان  برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: قرار است با همکاری شهرداری خمینی‌شهر مسابقات دوگانه را برگزار کنیم و رایزنی‌های لازم با فرمانداری این شهر صورت گرفته تا با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و بهبود نسبی شرایط کرونایی، این رقابت‌ها برگزار شود.

رییس هیئت سه‌گانه استان اصفهان درباره تأثیر کرونا بر تقویم و برنامه‌های این هیئت در امسال خاطرنشان کرد: درست است که مسابقات ما در فضای باز برگزار می‌شود، اما در شرایط کرونایی باید شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم. خوشبختانه فدراسیون جهانی شیوه نامه‌های بهداشتی و نحوه برگزاری رقابت‌ها را به فدراسیون‌های تابع ابلاغ کرده و فدراسیون نیز آن‌ها را در اختیار هیئت‌ها قرار داده است. در این مدت سعی کرده‌ایم از تمام ظرفیت هیئت استفاده کنیم و با توجه به ارتباط خوب هیئت با اداره‌کل ورزش و جوانان، باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن و حتی هوانیرو که فضای بسیار خوبی در اختیار دارند، تلاش کرده‌ایم بر اساس تقویم پیش برویم.

شرفا در پاسخ به اینکه دغدغه اصلی هیئت سه‌گانه استان در سال ۱۴۰۰ چیست، گفت: رشته سه‌گانه چندان شناخته شده نیست و نیاز داریم این ورزش در استان بیشتر شناخته شود. بر همین اساس تلاش من بر این است که از تمام ظرفیت موجود در استان و شهرستان‌های اصفهان استفاده کنم و این ورزش را در بخش وسیعی از استان توسعه دهیم و همگانی کنیم.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.