سوراخ شدن قایق ملوان در ساوه

تیم فوتبال خوشه طلایی ملوانان را با شکست به بندر انزلی فرستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته‌ی بیست و نهم  رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه شب گذشته در مجموعه چمران ساوه میزبان ملوان بندر انزلی بود.

نماینده فوتبال استان مرکزی در این بازی توانست با نتیجه ۲ بر صفر ملوان را شکست دهد تا با انگیزه‌ی مضاعفی در ۵ هفته‌ی باقی مانده از این رقابت‌ها، در میدان حاضر شود.

در نیمه‌ی اول این دیدار، هر دو تیم بازی متعادلی در وسط میدان بازی داشتند و بدون گل به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم با شروع متفاوت خوشه ای‌ها، گل نخست، برای ساوجی‌ها در دقیقه‌ی ۴۸ توسط فرشید پاداش به ثمر رسید.

در ادامه هم شاگردان زارع علیرغم بدست آوردن چندین موقعیت ضربه‌ی آزاد در پشت محوطه‌ی دروازه‌ی حریف، کاری از پیش نبردند.

در واپسین دقایق وقت‌های اضافه‌ی بازی هم ضد حمله‌ی ساوجی‌ها و موقعیت تک به تک با دروازه‌ی ملوان موجب خطا و بدست آمدن یک ضربه پنالتی برای خوشه ای‌ها شد تا با گل حسن مرادی فر ساوجی‌ها ۲ بر صفر بازی را تمام کنند.

بدین ترتیب نماینده لیگ یکی استان مرکزی با تفاضل یگ گل و هم امتیاز با شاهین شهرداری بوشهر، به رده چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول صعود کرد.

خوشه طلایی با این پیروزی و کسب ۴۶ امتیاز، فاصله اش را با تیم‌های اول و دوم به چهار امتیاز کاهش داد تا در فاصله‌ی پنج مسابقه باقی مانده، با انگیزه‌ی مضاعفی برای صعود به لیگ برتر تلاش نماید.

ساوجی‌ها در هفته‌ی آینده، دوشنبه ۳۱ خرداد ماه، میهمان قشقایی شیراز خواهند بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.