گلایه بیمار کرونایی از وضعیت بیمارستانی در زاهدان

وضعیت نامناسب بیمارستانی در زاهدان موجب گلایه بیماران شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از دو سال است که ویروس کرونا مهمان ناخوانده کشورمان شده است و متاسفانه عده زیادی از افراد به کام مرگ رفتند و عده زیادی از افراد در بیمارستان‌ها با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

با توجه به اینکه کادر درمان از شروع این بیماری همگام با بیماران بودند و عده زیادی از بیماران بهبودی کامل یافتند، اما برخی از بیماران از وضعیت نابسامان بیمارستان و رسیدگی نکردن برخی از کادر درمان گلایه‌هایی داشتند.

متن پیام شهروندخبرنگار
عدم رسیدگی به بیمار در بیمارستان علی بن ابی طالب زاهدان
با سلام و احترام یازده روز است که بیمار ما در بخش احیا بیمارستان علی بن ابی طالب بستری است و منتظر انجام آندوسکوپی است از آنجایی که بیمار مبتلا به کروناست پزشک مربوطه حاضر به انجام مسئولیت خویش نیست و می‌گوید تا کرونا بیمار درمان نشود آندوسکوپی انجام نمی‌دهم و از طرف دیگر متخصص ریه می‌گوید تا آندوسکوپی نشود نمی‌توانم درمان کرونا را انجام دهم یعنی یازده روز است که بیمار ما بدون شروع روند درمان در بیمارستان بستری است و ما باید هزینه‌ی آن یازده روز را پرداخت کنیم. هیچ کس جوابگوی ما نیست و ما نمی‌دانیم به کدام مرکز یا ارگان باید مراجعه کنیم تا مشکلمان حل شود حال بیمار اصلا مساعد نیست و به دلیل خونریزی داخلی هر روز به بیمار خون تزریق می‌کنند و پلاکت خون بیمار نیز پایین است. از شما عاجزانه خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار