در بسته حوادث ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

از دستگیری سارقان مسلح تا عاملان تیراندازی در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری عامل تیراندازی در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مصدومیت ۲ نفر در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل آن در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی همه جانبه هویت و محل اختفای فرد تیرانداز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سلاح بکار رفته در تیراندازی کشف شد، افزود: متهم ضمن اعتراف به جرم انتسابی، انگیزه خود را اختلافات و درگیری‌های قبلی عنوان کرد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در گتوند

سرهنگ فتح اله پارسایی فرمانده انتظامی گتوند بیان داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با انجام کار‌های اطلاعاتی ۳ نفر عامل اصلی تیراندازی مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۳ تیغه خشاب و ۴۰ تیر جنگی کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند پلیس بر دست سارقان محموله‌های جاده‌ای

سروان بهزادی رئیس پلیس آگاهی هندیجان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله‌های جاده‌ای از خودرو‌های عبوری به دست افرادی ناشناس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان و شهرستان تحقیقات تخصصی خود را برای بررسی موضوع آغاز کردند.

او با بیان اینکه در روند تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از تیم سارقان که با تشکیل باندی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند، به دست آمد و زمانیکه این افراد در حال برنامه ریزی یک سرقت بودند، با اقدامات شبانه روزی و طی یک عملیات فنی سارقین دستگیر شدند، گفت: از مالباختگان تقاضا می‌شود جهت شناسایی و اعلام شکایت به پلیس آگاهی هندیجان مراجعه نمایند.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۶ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به اعتراف متهم در بازجویی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارقان منزل و قطعات خودرو در دام پلیس بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و قطعات خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۸ فقره سرقت منزل، قطعات خودرو و همچنین به یک فقره سرقت کابل برق، موتورسیکلت و مغازه در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدن.

دستگیری سارقان مسلح با تلاش پلیس آگاهی ماهشهر

سرهنگ پاپی اظهار داشت: به منظور ارتقای احساس امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سرقت، مأموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی محل اختفاء ۲ نفر سارق مسلح را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی کردند و پلیس طی یک عملیات پلیسی پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان مزبور را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ دستگاه خودرو سرقتی شامل؛ پراید، پژو پارس و مزدا، ۲ دستگاه کولر، ۴ دستگاه نورافکن، یک دستگاه پرینتر و مقداری مدارک شناسایی که در سرقت‌های مسلحانه جاده‌ای به سرقت رفته بودند، کشف کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه سارقان دستگیر شده دارای ۵ فقره سابقه سرقت مسلحانه و حمل سلاح غیر مجاز در پرونده خود دارند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف تلفن در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف تلفن همراه در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و پس از احراز هویت مالکیت به مالباخته مسترد شد، اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف نمود و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه‌ای در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی هویت سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه مقداری ابزار جرم در مخفیگاه متهم کشف شده افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داداه شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.