اجرای مرحله دوم فاز ۳ کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه به پایان رسید

مدیرروابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مرحله دوم فاز ۳ کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه دیروز سه شنبه در زنجان به پایان رسید.

رسولی مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  با اشاره به استقبال خوب زنجانی‌ها از واکسن پاستور و کوبا گفت: در کار آزمایی بالینی واکسن کنژوگه ۳ هزار زنجانی با نام نویسی در سامانه‌ پاستور، داوطلب شرکت در این طرح شده بودند.

او افزود: تزریق مرحله‌ اول این واکسن از ۸ اردیبهشت ماه و مرحله دوم ۲۸ روز پس از انجام واکسیناسیون مرحله اول آغاز شده بود.


رسولی ادامه داد: تزریق مرحله‌ سوم واکسن ایرانی _کوبایی کنژوگه هم که واکسن یادآور است به صورت پایلوت به داوطلبانی که در این طرح شرکت کرده اند از چهارم تیرماه  در آغازخواهد شد.


او گفت:  تزریق این واکسن بین سنین ۱۸ تا ۸۰ سال است که تا ۷ ماه تحت پیگیری و تا پایان فرصت مورد نظر بیمه خواهند بود.

مدیر روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بااشاره به اینکه تزریق دوز دوم واکسن سینوفارم از هفته آینده در زنجان آغاز خواهد شد، افزود: این مهم متعاقبا از طریق ارسال پیامک به واجدین شرایط اطلاع رسانی خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری شهروندان به مراکز تزریق واکسن نیست.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.