فعالیت ۳۷۱ واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از فعالیت ۳۷۱ واحد فناور در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،واعظی رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۳۷۱ واحد فناور در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی مستقر هستند گفت: امسال۸۴ متقاضی جدید درخواست استقرار کرده اند.

او خاطر نشان کرد: پارسال شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری به میزان ۳,۶۲۱,۹۸۲ میلیون ریال گردش مالی و به میزان ۱,۹۰۶,۵۴۰ میلیون ریال محصولات فناور خود را به فروش رساندند.

رئیس پارک علم وفناوری آذربایجان شرقی با بیان اینکه پارسال حمایت مستقیم ۴۴ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریالی از شرکت‌های مستقر انجام یافت گفت: در سه سال گذشته نیز ۱۰ میلیارد ریال به صورت مستقیم ودر مجموع ۱۷ میلیارد ریال حمایت مالی به عمل آمده است.

 واعظی گفت:شاهد افزایش ۴۵۸ درصدی ایده‌های ثبت شده، ۸۷ درصدی تعداد شرکت‌های مستقر و رشد ۷۲۱ درصدی حمایت مالی در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ بودیم.

در دیدار صمیمی مدیران پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با مدیران شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان پس از بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات توسط واحد‌های فناور به مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی شرکت‌های مستقر رسیدگی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار