پرونده‌های مالی غیرعمد در اردبیل هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: محکومان مالی غیرعمد در اولویت تعیین تکلیف قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بازدید از زندان مرکزی اردبیل گفت: اجرای سیاست‌های کلی قوه قضاییه و تحقق تکالیف قانونی در دستورالعمل ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت مهم‌ترین هدف ما از بازدیدهایی است که به عمل می‌آید.

او در خصوص زندانیان بر لزوم اجرای صحیح دستورالعمل‌های ابلاغی قوه قضائیه تاکید کرد و افزود: باید در کنار سختگیری‌های لازم در خصوص جرائم خشن،  پرونده‌های مسن زندانیان و محکومان مالی غیرعمد در اولویت تعیین تکلیف قرار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب بر افزایش  تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها  و کنترل ورودی زندانها با استفاده از تاسیسات حقوقی، استفاده از پابندهای الکترونیکی، افزایش همکاری‌ها و تعامل با زندان‌ها و اجرای احکام  دادگستری‌ها، دادرسی الکترونیکی تاکید کرد.

بازدید از بند نسوان،  کارگاه‌های اشتغال زایی مدد جویان، مراکز بهداشتی و فرهنگی زندان و  پاسخگویی به در خواست‌های مددجویان از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان و همراهان او در این بازدید بود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.