موارد معدودی تخلف در نحوه تبلیغات نامزد‌ها در بوشهر گزارش شد

رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: موارد معدودی از تخلف در خصوص اندازه اقلام تبلیغاتی نامزد‌ها گزارش شد که به سرعت اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، ناصر کرمی سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: بازرسان انتخابات از زمان ثبت نام نامزد‌های انتخابات کار خود را شروع کرده‌اند و تا پایان شمارش آراء کارشان ادامه خواهد داشت.

او افزود: بازرسان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا روند انتخابات بر مدار قانون باشد و از تخلفات پیشگیری شود.

رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: همه بازرسان با رعایت اصل بی طرفی بر روند انتخابات نظارت دارند و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شاهد انتخاباتی سالم و قانونمند باشیم و مردم با خاطری آسوده در انتخابات شرکت کنند.

کرمی ادامه داد: هیات بازرسی انتخابات در روز ۲۸ خرداد در هر شعبه اخذ رای یک بازرس خواهد داشت و برای هر ۱۰ شعبه یک سربازرس تعیین شده است. همچنین بازرس ویژه به نمایندگی از استاندار در هر شهرستان حضور خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


او گفت: در روز‌های گذشته مواردی از تخلف در بیشتر در خصوص اندازه اقلام تبلیغاتی نامزد‌ها داشتیم که به نامزد‌ها اطلاع دادیم و اصلاح کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.