پیوستن بازیکن ملی‌پوش مس سونگون به گیتی پسند اصفهان

میثم خیام، بازیکن ملی پوش فصل گذشته مس سونگون ورزقان با امضای قراردادی به مدت یک فصل به تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد شریف مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال گیتی پسنداصفهان گفت: میثم خیام بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند برای فصل آینده به جمع شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند پیوست.

چواد شریف گفت: خیام سابقه حضور در تیم‌های فولاد ماهان، منصوری قرچک، آذرخش بندرعباس، مقاومت البرز و مس سونگون ورزقان را دارد.

او افزود: همچنین بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند، مهدی مهدی‌خانی بازیکن جوان و با آتیه این تیم نیز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال گیتی پسنداصفهان گفت: مهدی‌خانی در سالیان گذشته بازی‌های تاثیرگذاری از خود در گیتی پسند به نمایش گذاشت و همراه تیم ملی فوتسال امید در مسابقات آرژانتین، ایتالیا و ازبکستان حضور داشت.

شریف افزود: مجتبی مزروعی نیز بعنوان آنالیزور تیم فوتسال گیتی پسند منصوب شد.

او تصریح کرد: مزروعی سابقه چندین سال حضور در گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با محمد کشاورز در تیم راگا تهران فعالیت می‌کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲،۱۳۹۳، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را بدست آورد.

این تیم همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.