فرمانده کل ارتش: حضور مردم در انتخابات باعث قدرتمندشدن کشور می‌شود

سرلشکر موسوی گفت: اگر خواستار قدرتمندشدن کشورمان هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ پس از شرکت در انتخابات در شهرک شهید فلاحی تهران با اشاره به اهمیت حضور همه آحاد ملت ایران در انتخابات گفت:رهبر انقلاب فرمودند که شرکت در انتخابات واجب عینی است و ما معمولا برای انجام واجبات خود در اول وقت اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: از ملت ایران هم دعوت می‌کنیم تا هر چه زودتر به پای صندوق‌های رای بیایند و این کار واجب را انجام دهند. چراکه سرنوشت ملت را برای چهار سال آینده تعیین می‌کند.

فرمانده کل ارتش گفت: اگر بخواهیم که مشکلاتی که از آن رنج می‌بریم حل شود راه آن حضور در پای صندوق‌های رای است. اگر خواستار قدرتمندشدن کشورمان هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: امروز به فرموده مقام معظم رهبری «روز ملت ایران است»؛ مردم در این روز صحنه دار اصلی کشور هستند که با حضور هوشمندانه در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح سرنوشت کشور را برای ۴ سال آینده تعیین می‌کنند.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: فرماندهان ما در ارتش و سایر نیرو‌های مسلح همگی برای انجام این تکلیف شرعی اول وقت اقدام کرده تا این فریضه را انجام دهند.

وی افزود: امیدواریم ملت بزرگ ایران یکبار دیگر با حضور پر شکوه خود در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری را رقم بزنند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور و نشاط مردم در پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا نیرو‌های مسلح احساس دلگرمی و حمایت بیشتری از سوی مردم داشته باشند و این مهم ما را در انجام وظایف خود در مرز‌های هوایی، زمینی و هزاران کیلومتر آنطرف‌تر در دریا‌ها مصمم‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
با انتخاب دکتر محسن رضایی کشوری قدرتمند بسازیم چون ایشان به دو بال قدرت نظامی و قدرت اقتصادی توجه خاصی دارند.
آخرین اخبار