قدردانی امام جمعه اراک از حضور مردم استان مرکزی در انتخابات

آیت الله دری‌نجف‌آبادی گفت: حضور گسترده مردم استان مرکزی از شروع رای گیری تاکنون جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری‌ نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه اراک گفت: حضور گسترده مردم استان مرکزی وکلانشهر اراک از ساعات ابتدایی شروع رای‌گیری تاکنون جای تقدیر دارد.

آیت‌لله دری‌نجف‌آبادی افزود: مردم باید با حضور آگاهانه خودبرای مدیریت شهر و روستا افراد مدیر، شاسیته و لایق و برای رئیس جمهوری فردی لایق، دلسوز و حلال مشکلات جامعه را انتخاب کنند.

او اضافه کرد: مناظرات تلویزیونی خوب یا بد به هر شکل با انتقاداتی برگزار شد، اما پس از انتخابات همه باید با هم رفیق و خدمتگذار مردم، انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، نظام وتشیع باشند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مبادا پس از انتخابات رفاقت به رقابت‌های ناسالم تبدیل شود بیان کرد: افرادی که در انتخابات پیروز می‌شوند باید تنها خدمتگذار مردم باشند و هرگز مطامع شخصی را دنبال نکنند.

او ادامه داد: پس از پایان انتخابات همه باید بسیجی وار برای حل مشکلات جامعه وارد شوند و بدانند که این کشور امانت خون شهدا، شهید سلیمانی‌ها، شهید فخری‌زاده‌ها وشهید حججی‌هاست.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: همه بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات امروز دشمنان را مایوس کنند و با بیعتی که از سال ۴۰ با امام راحل بسته‌اند، تا قیامت پایبند باشند.

او افزود: دولت آینده باید تحول‌گرا و با اندیشه‌های بلند، آرمان‌گرا، ضد فساد و عدالت خواه باشد و سهم ایران را از بازار‌های جهانی پس‌گیرد.

امام جمعه اراک گفت: دولت آینده باید برنامه داشته باشد و مشورت کند و حقوق ملت را احیا کند و آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب را پیش ببرد.

او تصریح کرد: دولت آینده باید مسیر را بر جوانان هموار کند و صادرات غیرنفتی را به بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برساند.

ولادت امام رضا و‌مناسبت‌های ماه تیر از جمله هفته قوه قضاییه از دیگر مطالبی بود که در خطبه نماز جمعه اراک به آن پرداخته شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.