فعالیت شعبه‌های اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد/ آغاز شمارش آراء شورا‌های روستایی در بوشهر

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: طبق اعلام وزارت کشور، شعب اخذ رای شهر‌هایی که مراجعه کننده دارند تا ساعت دو بامداد فعال خواهند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا درکمال آرامش و امنیت و امکاناتی که فراهم شد، برگزار شد.

او ادامه داد: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری ساعت ۲۴ جمعه پایان یافت اما طبق اعلام وزارت کشور، شعب اخذ رای برای دریافت رای کسانی که در شعبه‌ها حضور دارند تا ساعت دو بامداد شنبه فعال خواهند بود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود:انتخابات شور‌های اسلامی روستاها ساعت ۲۳ به پایان رسید و پس از آن شمارش آراء آغاز شد.

ایرانی اشاره کرد: قطعی برق در بخش سعدآباد شهرستان دشتستان باعث ایجاد وقفه در رای گیری برخی روستا‌های این بخش شد و رای گیری در این روستاها تا پس از ساعت ۲۳ ادامه یافت.

او با قدردانی از حضور مردم استان بوشهر در انتخابات بیان کرد: مشارکت مردم استان در این دوره از انتخابات نسبت به دوره قبل بالاتر است البته تا اعلام نهایی نمی‌توان  عدد و رقمی اعلام کرد اما درصد مشارکت نسبت به میانگین کشوری بالاتر است.


بیشتر بخوانید


رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در اولین فرصت نتیجه انتخابات اعلام خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ساعت ۷ جمعه ۲۸ خرداد آغاز شد و با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مدت زمان انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته طولانی‌تر بود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.