پلی آف لیگ بسکتبال NBA/ کلیپرز با حذف صدرنشین صعود کرد/ فیلادلفیا همه چیز را به بازی هفتم کشید

رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA)، بامداد امروز با صعود کلیپرز و پیروزی فیلادلفیا پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) با برگزاری ٢ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار‌های بامداد امروز، فیلادلفیا به مصاف آتلانتا هاکس رفت. در این بازی فیلادلفیا توانست آتلانتا را با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۹ در بازی ششم شکست دهد و تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعد را به بازی هفتم کشاند. سری بازی‌ها ۳ - ۳  مساوی شد.

در این دیدار تری یانگ از تیم آتلانتا با کسب ٣۴ امتیاز و ۵ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل جوئل امبید از تیم فیلادلفیا با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱ پاس منجر به گل "دابل دبل" کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار لس آنجلس کلیپرز به مصاف یوتاجاز رفت. در این دیدار کلیپرز موفق شد با نتیجه ۱۳۱ بر ۱۱۹ یوتاجاز را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. کلیپرز سری بازی‌ها را ۴ بر ٢ کرد و صدرنشین کنفرانس غرب را حذف کرد.

داناوان میچل از یوتاجاز با کسب ۳۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. در مقابل "ترنس مان" از تیم کلیپرز با کسب ۳۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار