پایان نافرجام یک رویا؛ شکست بی بی سی در پروژه تحریم انتخابات ایران + فیلم

درپی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، بار دیگر پروژه تحریم انتخابات ایران در شبکه بی بی سی با شکستی سنگین مواجه شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌ها قبل از برگزاری انتخابات رسانه‌های معاند دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد براندازی حکومت اسلامی بودند، توطئه‌ای که سال‌هاست روی آن مانور می‌دهند و هزینه‌های سرسام آوری برای تولیدات رسانه‌ای خود خرج می‌کنند و همچنین با پروژه‌های فیزیکی اغتشاش در داخل کشور انجام می‌دهند نشان از ترس آن‌ها از ملت ایران و حضور فعالانه و قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است. سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هم از این قضیه مستثنی نبوده است.

رسانه های معاند

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن رسانه بی بی سی نمی‌خواهد شکست خود را در پروژه تحریم انتخابات قبول کند! در این برنامه، محمدرضا سبز علیپور، تحلیلگر سیاسی در واکنش به شیطنت‌های مجری و کارشناس بی بی سی گفت: "این همه مردم را کسی با تفنگ و اسلحه به پای صندوق‌های رای که نیاورده است، این مردم با اشتیاق و میل خودشان رای می‌دهند"

 ۲۸ خردادماه امسال ( ۱۴۰۰ ) هم با ثبت یک حماسه دیگر توسط ملت فهیم در تاریخ پر از افتخار و قصه کشور ایران به پایان رسید و لنز دوربین‌های عکاسان و خبرنگاران داخلی و خارجی تصاویر شکوهمند و خارق العاده‌ای از حضور مردم در پای صندوق‌های رای گیری انتخابات ریاست جمهوری به دنیا مخابره کردند.

اقتدار ایران

گفتنی است، حضور سراسر مشتاقانه مردم شریف ایران در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور به دست خودشان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی و خار چشم آنان شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
چند نفر منفور فراری که برای مردم ایران اندازه یک پشه ارزش ندارند نشستند آنجا و بزرگترین کارشان سرکیسه کردن گاو شیرده است توهم زده اند احتمالاً با همان موادی که حاکمان غاصب عربستان به داعشی ها می دادند تا عملیات انتحاری انجام دهند به خودشان و اربابان احمق تر از خودشان چهل و دو سال است وعده ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را می دهند ، حماقت عجب درد بی درمانی است واقعاً .
-
ناشناس
۱۳:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بی بی سی کارشان تفرقه افکنی و ایجاد بلوا و آشوب در راستای سیاست های غرب و البته آن عجوزه مردنی ملکه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
فک کنم تا الان هم ترامپ هم جو بایدن از پیروزی ایران ما سکته کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
مرگ بر رسانه های معاند زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید منظور از حضور حداکثری 48 درصد هست ؟
Germany
سینا
۰۹:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
آره مشارکت حداکثری اینه مشکلی داری
به قول احمدی نژاد خطاب به شما و دوستان تون تو انگلیس میگم : آب رو بریزید جایی که میسوزه
آخرین اخبار