سرپرست تیم فوتبال تراکتور:

دوست داریم تراکتور برنده دیدار سوپر جام شود

حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس در بازی سوپرجام توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم برابر پرسپولیس در بازی سوپرجام اظهار کرد:  به نظرم همه دیدار‌ها سخت هستند و فردا هم بازی  سختی پیش رو داریم. به هر حال این  بازی مهم است؛ چون تراکتور برای اولین بار در سوپرجام بازی می‌کند. پرسپولیس هم تیم خوبی است، اما ما خودمان را آماده  این بازی کرده ایم.  

او ادامه داد: در ابتدا سعی می‌کنیم اخلاق ورزشی را رعایت کنیم و در مرحله دوم هم بازی باکیفیت ارائه می‌کنیم. دوست داریم که در سوپرجام نتیجه بگیریم تا جام را به تبریز ببریم. ان شاءالله شانس با تراکتور یار باشد و خداوند هم کمک کند.  

آذرنیا درباره وضعیت سخت تیم تراکتور گفت: اوضاع تیم ما اصلا سخت نشده بود و فقط  فشردگی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باعث شد که ۶ بازیکن اصلی ما مصدوم شوند. خدا را شکر در وقفه‌ای که پیش آمد، بازیکنان مصدوم ما رسیدند و همه در اختیار تیم هستند. در صورت صلاحدید سرمربی تیم در بازی فردا می‌توانند تیم را همراهی کنند.  

سرپرست تراکتور در پاسخ به این که  اشکان دژاگه و  مسعود شجاعی قراردادشان را به صورت غیابی فسخ کرده اند یا خیر، با گفتن " اوامری نیست، با اجازه... " محل را ترک کرد.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار