باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

وظایف رئیس جمهور منتخب مردم چیست؟

رئیس جمهور یکی از پر‌کارترین مدیریت‌های کشور است و رهبر انقلاب در دیدار‌های مختلف خود بر این موضوع تاکید داشته‌اند.

به گزارش  خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت از چند روزی از انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اکنون رئیس جمهور منتخب مردم اعلام شده و دولت سیزدهم به روز‌های تشکیل خود نزدیک می‌شود؛ رئیس جمهور یکی از پرمسئولیت‌ترین مدیریت‌های کشور به حساب می‌آید؛ چنانچه رهبر معظم انقلاب هم در دیدار‌های مختلف خود بر این موضوع تاکید داشته‌اند و وظایف رئیس جمهور کشور را به صراحت بیان کرده‌اند.

بطور مثال، ایشان در سخنرانی نوروزی امسال خود خطاب به ملت ایران با اشاره بر اینکه مهمترین و موثرین مدیریت کشور ریاست جمهوری است بیان کردند: «اینکه می‌گویند رئیس جمهور اختیارات ندارد، تدارکاتچی است، ۱۲ درصد و ۱۵ درصد اختیارات است و حرف‌هایی که این چند سال در گوشه و کنار شنیده می‌شود یا از روی بی مسئولیتی و غرض ورزی گفته می‌شود یا از روی بی‌اطلاعی. رئیس جمهور از پرمشغله‌ترین و پرمسئولیت‌ترین مدیریت‌های کشور است. همه مراکز مدیریتی کشور تقریبا در اختیار رئیس جمهور است.

رهبر انقلاب در ادامه بیان کردند که امکانات حکومتی و بودجه کشور در اختیارات رئیس جمهور است بنابراین مدیریت‌های دیگر در جنب ریاست جمهوری چیزی نیستند. مشکلات و مسائل اصلی کشور را بشناسید. مسائل کشور صد‌ها مورد است که ده‌ها مساله اصلی و مهم هستند، بدانید برای حل این مسائل چه راه حل و برنامه‌ای دارید ولو اجمالی.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند که مسئله اقتصاد را بشناسید، اقتصاد مهم است، رشد تولید ملی، رشد سرمایه گذاری، تورم، ارزش پول ملی و ... مهم است. مسئله امنیت کشور و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است. روبه‌رو شدن با سیاست‌های پیچیده دنیا بسیار مهم است. مسئله بسیار مهم فرهنگ و سیاست خارجی را باید بدانند».

مروری بر تاکیدات رهبر انقلاب بر وظایف رئیس جمهور منتخب مردم

علاوه بر تاکیدات کلی رهبر انقلاب در ابتدای امسال، ایشان در فواصل مختلف بر اهمیت کار و وظایف رئیس جمهور منتخب مردم تاکید داشته‌اند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۴؛ «در میان مسئولان کشور، هیچ مسئولی به قدر رئیس جمهور در قانون اساسی ما امکانات و توانایی‌ها و عرصه‌ی عظیم خدمتگزاری ندارد».

سوم اردیبهشت ۱۳۹۶؛ «رعایت قشر‌های ضعیف، توجه به روستا‌ها و مناطق فقیر، در نظر گرفتن اولویتها، برخورد با فساد و با آسیب‌های اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرد».

۱۴ خرداد ۱۳۹۶؛ «طبق قانون‌اساسی، رئیس‌جمهور از امکانات بسیار گسترده‌ای در کشور برخوردار است؛ خیلی از کار‌ها را می‌توانند انجام بدهند؛ از این امکاناتی که در اختیار دارند استفاده کنند، ظرفیّت‌های داخلی را بالفعل کنند، هیچ درنگی در عمل به وعده‌هایی که به مردم داده شده‌است صورت نگیرد. مسئولین را، مسئولان بخش‌های مختلف را جوری انتخاب کنند که کارکن و فعّال و پای‌کار وتوانا باشند؛ یعنی توانایی آن‌ها بتواند کار‌ها را ان‌شاءالله پیش ببرد. اگر خدای نکرده در بخش‌های مختلف چه اقتصادی و چه غیراقتصادی یک بخشی از خود ناکارآمدی نشان بدهد، این به حساب ناکارآمدی نظام گذاشته خواهد شد و این بی‌انصافی است؛ نظام کارآمد است؛ بخش‌های مختلف باید بتوانند خودشان را پابه‌پای نظام پیش ببرند».

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰؛ «رویکردی که می‌تواند مواجهه‌ی صحیح با مسائل کشور را تضمین و مشکلات را مرتفع کند، تحول‌خواهی از مسیر تحقق دولت جوان حزب اللهی است. در ایجاد تحول در کشور بدون شک نقش قوه‌ی مجریه بی بدیل است؛ از این رو تشکیل دولت جوان حزب اللهی یک ضرورت غیرقابل انکار است: «اوّلاً تحوّل لازم است و نیاز امروز ما است؛ ثانیاً تحوّل ممکن است؛ ثالثاً راه ایجاد تحوّل عبارت است از تشکیل یک دولت معتقد به تحوّل و معتقد به عنصر تحوّل‌آفرین، یعنی عنصر جوان نخبه مؤمن انقلابی».

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰؛ «تن‌ها راه تحول برای غلبه بر مشکلات، پیشرفت کشور و افزایش قدرت ملی این است که جوانان نخبه و مومن و انقلابی وارد عرصه‌ی کار و اقدام و اداره‌ی کشور کرد؛ چه جوری این تحوّل انجام بگیرد؟ به نظر من راه منحصربه‌فرد آن جوانهایند. جوان‌های زبده و خوبی داریم؛ چون در جوان، هم فکر نو هست، هم [تواناییِ]یافتنِ شیوه‌های نو هست، هم نیرو و توانِ لازم هست، هم جرئت اقدام هست؛ این‌ها همه در جوان‌ها جمع است و خیلی مغتنم است».

۶ خرداد ۱۴۰۰؛ مسائل اصلی مردم روشن است: «مسئله‌ی اصلی مردم بیکاری جوان‌ها است، مسئله‌ی اصلی مردم معیشت طبقات ضعیف جامعه است، مسئله‌ی اصلی مردم مافیای وارداتی است که کمر تولید داخلی را میشکند، مسئله‌ی اصلی مردم سیاست‌های غلطی است که فلان جوان مبتکر را که میتواند کار انجام بدهد مأیوس می‌کند».

۱۴ خرداد ۱۴۰۰؛ «حل مشکلات کشور باید براساس اولویت بندی در مسائل باشد. اقتصاد و تولید و عدالت اجتماعی مسائل اساسی کشور و مردم است که منتخب جمهور باید به آن‌ها متعهد باشد و در اولویت برنامه‌ریزی و اقدام قرار گیرد؛ خودشان را متعهّد بدانند اوّلاً به عدالت اجتماعی، به کاهش فاصله‌ی فقیر و غنی متعهّد بدانند... ثانیاً مبارزه‌ی با فساد؛ بدون رودربایستی، بدون ملاحظه، خودشان را متعهّد بدانند به این که با فساد مبارزه کنند؛ خودشان را متعهّد بدانند به اینکه تولید داخلی را تقویت کنند».

۱۴ خرداد ۱۴۰۰؛ «توقع دیگر از کاندیدا‌ها این است که در صورت پیروزی، خود را به «عدالت اجتماعی»، «کاهش فاصله فقیر و غنی»، «مبارزه بدون ملاحظه با فساد»، «تقویت تولید داخلی و مبارزه با قاچاق و واردات بی‌رویه و افرادی که با پر کردن جیب خود از طریق واردات کمر تولید داخلی را می‌شکنند» متعهد بدانند. ایشان ادامه دادند: ثانیا خودشان را متعهد بدانند بدون رودربایستی و ملاحظه با فساد مبارزه کنند. خودشان را متعهد بدانند که تولید داخلی را تقویت کنند. بنده مکررا تاکید کردم که محور نجات اقتصاد کشور تقویت تولید داخلی است».

۲۶ خرداد ۱۴۰۰؛ «حقیقت این است که «بعضی از قشر‌های محروم جامعه هستند که این‌ها خب توقّعات به‌جایی دارند و گلایه دارند از اینکه این توقّعات برآورده نشده؛ مسئله معیشت، مسئله مسکن، مسئله اشتغال، که خب واقعاً باید مسئولان کشور به این مسائل برسند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
الگوقراردادن دستورات اسلامی- ارزش قایل شدن براى مردم تاپایان دوره-مشارکت دادن مردم درکارها-داشتن صداقت وراستگویی-قانونمندی-دقت وپیگیری مداوم کارها-منسوب کردن مدیران مناسب ملت ونظارت موثرجهت جلوگیری ازخراب شدن آنها-داشتن گوش شنواوچشم بینا-آشناشدن هفتگى بادردهاومشکلات مردم جهت رفع آنهاو
Iran (Islamic Republic of)
وحید خان
۰۹:۵۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
بعضی ها زیاد کارشکنی کردند در انتخابات و الان هم خیلی جلز و ولز و احساس خطر می کنند ! دوره مفسدین و رانتخواران مثلا باسواد ! تموم شد که به اسم داشتن سواد کذایی و طرفداری از آزادی و....مردم رو گول می زدند ! الان موقع پاسخگویی و رسیدگی به اعمال و کردار آقایان لیبرال ! (آقازاده ها و انواع سلاطین و مفسدین دولتی و.نور چشمی ها و مفسدین کلان اقتصادی ...)رسیده ....... رییس جمهور که نباید در همه امور و تخصصهای موجود در مملکتت متخصص باشه ! اصلا مگه میشه همچین چیزی ؟ رییس جمهور باید یک مدیر به تمام معنی و انسانی باسواد در زمینه تحصیلات و تخصص خودش و پاکدست و با جنم و پرکار و عادل و ضد فساد و تبعیض و راستگو باشه که این مشخصات کاملا در جناب رییسی وجود دارند و از عملکرد ایشان مخصوصا در دستگاه قضا مشخص است دقیقا برعکس دیگر آقایان مدعی سواد کذایی! و آزادی ! و .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
هرچی
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام تحقق شعار انقلاب اسلامی ( برابری ، برادری ، عدالت عدل علی ) اصلی تریت وظیفه رئیس جمهور می باشد . این کار محقق نمی شود مگر با حذف نقدینگی (با طرح اینجانب ) و دریافت مالیات پلکانی بر اموال منقول و غیر منقول مازاد بر نیاز خانواده و مازاد بر رفع نیاز زندگی آبرومندانه بالاتر از خط فقر سالیانه . اگر دنبال تمدن اسلامی هستیم نباید شیوه اقتصاد غربی و شرقی را پیش بگیریم بلکه باید اسلامی بیندیشیم و بدنبال تحقق شعار انقلاب اسلامی باشیم . فرصت کمتر از 4 سال است . مهندس گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۸:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی(نمیخام اغراق کنم یا ایشون رو به نحوی بزرگ جلوه بدم،این تحلیل زبده ترین تحلیل گراست و...)به موفق ترین رئیس جمهور در تاریخ کشورمون (ان شاءالله)تبدیل میشه،
خیلی‌ها درصدد کمک به آقای رئیسی هستند و ما و ملت ایران بلاشک به پیشبرد افکار آقای رئیسی کمک خواهیم وخواهند کرد،چون کمک به خود محسوب میشه برای ما،
آقای رئیسی خادم امام رضا بودندو هستند و ایشان به خوبی تعلیم دیدند از کودکی تا الان که از بهترین مهرها در بهترین جا استفاده کنند و نگرش سیاسی اقتصادی ایشون کاملا درونی را هست و از تمام ظرفیت های داخلی استفاده بهینه میکنند،
جنبه زندگی ایشان؛طلبه،خادم امام(مین)، در دل فساد پاک بودن،و.... از ایشان ذهنی پیش رونده ساخته و....
به امید روزهای خوب،
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
کلاس درس دبیرستان گذاشتین واسه ملت با این حرفا. اگه رییس جمهور وظایفشو انجام بده مردم خودبخود از اون آگاه میشن بااین حرفا. ۴ سال دیگه ملتو سرکار بزارید شما که بلدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
باشه بابا، یکم ملایم تر باش چرا اینقدر عصبانی هستید شما مردم. درستش می کنیم همه ب هم
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
با وجود
کرونا و نبود واکسن و یکسال تخریب انتخابات توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و ترند رای بی رای تمام فضای مجازی و دیر باز کردن شعب و کمبود تعرفه و زود بستن شعب و نبود صندوق سیار و خرابی شبکه اینترنتی شعب اخذ رأی و تحریم انتخابات از سوی خوارج داخلی از احمدی نژاد و اصلاح طلبان گرفته تا امثالهم
باز هم سه نامزد اصولگرایان 23 میلیون رای آوردن .✌️✌️
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۷:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بیست و چند ملیون که حداقل در چهار سال قبل به دولت دوازدهم رای دادند باید توبه کنند شاید بخشیده شوند آنها این همه نابسامانی را در کشور بوجود آوردند و در تمام جنایتها شریکند و در دنیا و آخرت باید عقوبت شوند و خواهند شد اگر چنین نمی کردند اکنون کشور با این حجم ویرآنی مواجه نبود و آقای رئیسی باید خیلی زحمت بکشد تا اول ویرانی ها را درست کند آنوقت به پیشرفت کشور بپردازد که کار بسیار سختیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
کشور با 5کلاس سواد پیشرفت نمیکند یعنی علم ودانش کشورداری سواد میخواهد بفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
والله انتگرال و هیپربولیک و سری فویه و لابلان و ...... کشور نمیشه اداره کرد باید تجربه داشت
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۴:۲۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
اینکه می گویید کشور با پنج کلاس سواد پیشرفت نمی کند از بیسواد ی شماست و علاوه براین غرض هم چاشنی آن شده بیسواد ی حتی از دکترای بی پشتوانه که دیدیم ی جمله انگلیسی را نتوانست جواب دهد و گفت مدتیست انگلیسی صحبت نکرده ام به مراتب بهتر است حرف بی پشتوانه زدن که هزینه ای برای شما ندارد تا می توانید بگویید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
صلوات بر مومنین و مومنات
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
مسئولیت اداره صحیح تمام موارد برعهده رئیس جمهور است و باید در مقابل مشکلات ک کاستی ها به مردم پاسخگو باشد و در صورت عدم توانایی حل مشکلات مردم استعفا دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
مهمترین مسئله کشور اقتصاده و رئیس جمهور پر مسئولیت ترین مدیریت کشور واقعا کار رئیس جمهور دولت سیزدهم خیلی خیلی سخته حالا ببینیم آقای رئیسی چه کار خواهد کرد فقط امیدوارم اقتصادمون سر و سامان بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
خدا روشکر که آقای رئیسی عزیز رئیس جمهور شدند.خدا حفظشون کنه.ان شالله که با عملکرد خوبشون حسودا و بد خواهانشون طرفدارش میشن اون موقع شرمنده هم میشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
اگر یک کارخانه دار قبل اینکه کارخانه بسازد درهمان رشته بازاریابی تحصیلداری وانبارداری وفروشندگی کرد میتواند کارخونه دار موفقی بشود اولا راه وروسم فروش را بلد هست دوما میداند به کدام عمده فروش نمایندگی بدهد تا تولیداتش ضایع نکند سوما انباردار وبازاریابانش نمیتوانند دورش بزنند چهارم اینکه میشناسد کدام فروشنده وکدام بنکدار خوش معامله هست وپولش را نمیخورد ولی اگر فردی صرفا بخاطر ارثی ویا مالی که داشت بدون تحقیق و... کارخونه بسازد قطعا درفروشش ودررقابت با رقبا دچار مشکل ودرنهایت ورشکسته میشود الان اقای رئیسی با کدام مدرک تحصیلی؟ اقا من دکتر وقتی سرکلاس درس نرفته باشم ایا مدرک دکترا کاررا پیش میبرد؟ به همین خاطر چون بلد کار نیستند 200مشاور دور خودش جمع میکنند البته نه مشاور زبده مشاور مجیزگو متملق اقای رئیسی نه صدتا اقای رئیسی بیایند مشکلات کشور انباشته میشود کم نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
دمت گرم زدی تو خال لذت بردم از مثالی که زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
مدیر بانک مرکزی که بود؟دکتر همتی مگه دکتری نداشت پس چی شد؟؟؟؟؟ برو این قصه ها رو برا یکی دیگه تعریف کن شاید خوابش ببره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
افرین درود برشما پدرم درتبریز کارخونه مواد غذایی دارد دقیقا دقیقا علمی وبازاری وکاسبی نظرنوشتی درود برتو صددرصد نظرت موافق هستم برای نمونه پدرم یک کارشناس فروش اورد با مدرک فوق لیسانس نه تنها درفروش محصولات ما افزایش نداد بلکه مشتریان قدیمی را هم بسمت رقبا برد ولی یک مدیر فروش اوردیم دیپلمه منتهی25سال بازاریابی تهران وبازار تهران را کرد کولاک کرد فروش چند برابر مشتریان نقد به صف دمت گرم کاش تلفن شمارا داشتم از نظراتت درمورد تولید استفاده میکردم بی شک دستی درکار داری بااین اطلاعات ومثال دقیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
احست به شما بله کاملا درسته تو هر شغل و مدیریتی سواد و تخصص لازمه و حتی تجربه کار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی دکتری داره، سالهاست مسئولیت کلان برمیداره، توی همشون هم موفق بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی سررشته چندانی در اقتصاد ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
هفته ای مجانی ده میلیون ریال به هرکدملی بدهدحله.
Iran (Islamic Republic of)
حبیبی
۱۶:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
سلام ما مردم ایران به دولت اینده در همه امور کمک و یاری می رسانیم نگران نباشید مردم عزیز و زحمت کش ودردمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
خخخخ همینکه اول صبح زباله شهررا جمع کنی بیشترین کمک را به ملت کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
دیدی سال 96گفتم ناراحت نباش تورو یکروزی میارم پاستور حالا راضی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۶:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
حق دارید شکست تلخ است اما راهی جز پذیرش ندارید تا هفته ها گیج هستید اما کم کم هوشیاری خود را بدست می آورید و حق را قبول می کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
هیچی نمی خوایم از ایشون .فقط لطفا همدرد مردم بشووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
اینها 42ساله که پشت تریبون همددرد مردم هستند منتهی دردش برای مردم نونش برای خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس۱۶:۱۹ هیس منافقان فریاد نمی زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس 16:19حقیقت رو گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
ناشناس۱۶:۱۹ می دونی سخت تر از راست گویی چیه دروغ گویی چون یه جایی بالاخره صداش در می اد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی اگر درد مردم نداشت نمی آمد. کاخ نشین نیست و بین مردمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی

اگه درد مردم داشت تو قضیه گران کردن سوخت سفت محکم جلو دولت وای می ساد و می گفته در صورت اعتراض مردم بنده حکم برخورد را نمی دهم و اگه کسی در این رابطه حتی جراحتی پیدا کنه رئیس جمهور مسبب آن است و باید پاسخگو باشد

مطمئنا با علم پایین و بیگانگیش با صنعت و اقتصاد موفقیت هم در این عرصه احتمال نداشته باشد
که اگر اینطور باشد اوج فاجعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
آقا تبریک
خدا رو شکر
فقط الآن قوه قضائیه چی می شه ؟؟ خیلی یتیم شد یکدفعه..
توروخدا حرکت های خوب قوه قضائیه رو هم با همون قدرت و سرعت ادامه بدین دستتون درد نکنه
خدا توفیق تون بده
ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
شرح وظائف رئیس جمهور را در قانون اساسی کشور کاملا بند به بند شفاف بیان کرده است اگر فقط کافی است به همون قانون اساسی مقدس و حقوق بشرانه اسلامی قرآنی جامع و کامل مو به مو عمل کنندکشور و ملت ایران اسلامی وضع و اوضاع و احوالشو از هر لحاظ می شود همان مدینه فاضله پیشرفته که همه جهانیان آرزوی همچونین زندگی عادلانه بدون تبعیضگریهای مختلف را دارند . والسلام و صلوات التماس دعا.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر ملت مستضعفین ایران اسلامی پیروز میدان انتخابات اصلح ترین رئیس جمهور ، انشاءالله به مبارکی و میمنت در همه عرصه ها . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار