مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور پرشور، حماسی و انقلابی مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان، روسای اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه و ... با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی، انقلابی و پرشور مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با وجود گرمای شدید و بیماری کرونا تقدیر و سپاسگزاری کردند.

انتخابات ۱۴۰۰، جلوه وفاداری ایرانیان به نظام جمهوری اسلامی

فتح اله ابوعلی مدیر کل شیلات خوزستان با صدورپیامی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم سرافراز استان، پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلا، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب، معتقد هستم کارنامۀ درخشان او در دستگاه قضا نوید دهندۀ آینده‌ای روشن برای ملت عزیز ایران و رساندن کشور به قله‌های پیشرفت، اقتدار و رفاه خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد و پیروزی سید ابراهیم رئیسی در این دوره از انتخابات را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم حماسه ساز و ولایتمدار شهرستان امیدیه، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق‌های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت، صاویری از احساس مسئولیت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یاس و ناامیدی برای دشمنانی که همه دسیسه‌ها و توطئه هایشان را برای حضور نیافتن مردم به کار گرفتند، ولی با حضور موثر شما این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

خداوند منان را شاکریم و بر خود لازم می‌دانم از مردم نجیب و شریفی که چنین حماسه آفریده اند و بار دیگر ایران و ایرانی را در جهان پرتلاطم امروز سربلند کردند و نیز همه نیرو‌های دست اندرکار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان امیدیه تقدیر و تشکر نمایم.

حضور مردم در انتخابات موجب ذلت و خواری دشمنان شد

روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان در پی مشارکت حداکثری ملت انقلابی و قهرمان ایران اسلامی و پیروی غرورآفرین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ پیامی صادر کرد.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

بار دیگر دشمنان و معاندین داخلی و خارجی فتنه انگیز نظام متحمل شکست تحقیرآمیز و ذلت باری شدند.

روز جمعه ۲۸ خرداد، میلیون‌ها چشم داخلی و خارجی شاهد رقم خوردن حماسه‌ای غرور‌آفرین و ارزشمند بودند. حماسه‌ای که در پاسخ به دعوت و ندای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) رقم خورد.

بار دیگر مردم شریف و بزرگوار شهرستان هندیجان همزمان با سراسر کشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، با غیرت بی نظیر خود به دعوت و ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر آفریدند.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور حماسی قشر‌های مختلف مردم و تمامی کاندیدا‌های شورای شهر و روستا که مردم را به شرکت در انتخابات دعوت و همچنین کاندیدا‌های منتخب شورای اسلامی شهر هندیجان، شهر زهره و روستا‌ها و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات به خصوص رئیس ستاد انتخابات شهرستان، اعضای هیات اجرایی، هیئت‌های نظارت شورای نگهبان قانون اساسی، نیرو‌های بسیجی، انتظامی، نظامی، امنیتی، بهداشت و درمان، هلال احمر، مسئولین ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌ها و مسئولان ستاد‌های رسمی و مردمی نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان هندیجان، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

از خداوند منّان برای رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و منتخبان مردم در شورا‌های اسلامی شهر و روستا آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و انتظار می‌رود همه این عزیزان و مسئولان نسبت به خدمت صادقانه و جهادی به این مردم نجیب، همه تلاش و توان خود را به کار گیرند.

مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰ دوباره حماسه آفریدند

سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را زمینه ساز حماسه‌ای دیگر در تاریخ معاصر ایران اسلامی دانست.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ

سلام و درود خدا بر امام راحل و شهدای والامقام بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی که این روز‌ها بسیار از یاد و نام و روح بلندش مدد گرفتیم؛ و سلام و درود بر ملت عزیز و بزرگ ایران که بار دیگر حماسه آفرید و با هوشمندی و شناخت صحیح موقعیت و تحت رهبری حکیمانه آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به میدان آمد و امید واهی دشمنان نظام را به یاس و ناامیدی مبدل نمود. بدون شک خلق این حماسه عظیم در این مقطع حساس و تاریخی تقابل جبهه حق و باطل، موجبات رضایتمندی خدای متعال و حضرت ولیعصر ارواحنا فداه را فراهم آورد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شرکت کننده در انتخابات و سایر کاندیدا‌های محترم و همه عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و بیدارگران سیاسی اجتماعی، این موفقیت بزرگ را به رهبر عزیزمان و همه مردم ایران علی الخصوص مردم شهرستان هندیجان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

همچنین به برادر گرامی جناب مستطاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان منتخب مردم ایران برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و سایر منتخبان مردم برای ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت ایشان را مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.