بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۳۰ خرداد؛

تبریک چهره های سیاسی کشور به آیت الله رئیسی/ توئیت وهاب زاده درباره تغییر موضع آمریکا در برابر ایران پس از دستیابی ایران به واکسن کرونا

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری  مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور را تبریک گفت:

" جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی
رئیس‌جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حماسه غرورآفرین و امیدبخش دیگری از مردم فهیم و شریف ایران و انتخاب جناب‌عالی به عنوان رئیس جمهوری را صمیمانه تبریک می‌گویم.

اکنون که کشور عزیزمان با گنجینه‌ای از تجربیات گرانبها در مرحله جدیدی از خدمتگزاری قرار گرفته، امیدوارم با درایت و حضور راهگشای جناب‌عالی در این جایگاه مهم، بیش از پیش شاهد افزایش همدلی‌ها در جهت توسعه، پیشرفت، رفاه عمومی، افزایش امید و خدمت بیشتر به ملت لایق ایران در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

دوام توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و سعادت ملت شریف ایران را از درگاه خداوند رحمان مسألت دارم."

.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت:

" بسم الله الرحمن الرحیم ⁣
صدیق ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی⁣

با سلام و عرض تبریک میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام⁣

با لطف الهی و هدایت‌های تکلیف‌مدارانه رهبر حکیم انقلاب، ملت سرافراز ایران همچون گذشته افتخار آفریدند و حماسه‌ای دیگر از حضور همگانی خلق کردند. حضور ملت عزیز ایران در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری، علیرغم نگرانی‌ها از شیوع بیماری کرونا و دلخوری و گلایه‌مندی از ناکارآمدی‌ها به خصوص در مدیریت وضعیت اقتصادی و مهار گرانی، نشانگر هوشمندی و درایت مردم در حفظ سرمایه ملی انتخابات و صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود؛ خداوند متعال را بابت این عنایت بزرگ شاکرم و برپایی جشن ملی انتخابات را به همۀ مردم عزیز ایران و خدمت رهبر معظم انقلاب که اصلی‌ترین پاسدار صیانت از حق مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و هستند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. ⁣"

.

علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبرى انتخاب آیت الله رئیسی را با انتشار تصویری از ایشان تبریک گفت:

" بسمه تعالی

برادر گرامی حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم منتخب

سلام علیکم
حضور افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای ایجاد ناامیدی در میان مردم، بار دیگر شکوه و جلوه‌های بی نظیر وفاداری و همراهی ایرانیان را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء، اقتدار، امنیت، توسعه و پیشرفت کشور، در برابر چشمان همه جهانیان و همچنین دوستان و دلسوزان نظام و انقلاب به نمایش گذارد.
در این میان نگاه عدالت محور، مبارزه با فساد، تبیین برنامه‌های راهبردی اثرگذار، تلاش برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات آحاد مردم، نخبه گرائی، شایسته سالاری، تامین اقتدار و امنیت کشور، اولویت یافتن موضوعات اقتصادی، جهش تولید و رفع موانع، توسعه تعاملات بین المللی و ... از جمله مهمترین دیدگاه‌ها و نقطه نظرات جنابعالی بود که اقبال عمومی را به دنبال داشت و یقینا با همراهی ملت فهیم و بزرگوار ایران و انسجام ملی در گام دوم انقلاب، عظمت و پیشرفت ایران اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب بیش از گذشته محقق خواهد شد و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نیز از میان خواهد برد.
پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط نمودند.
این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و جنابعالی تبریک عرض می‌کنم و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود. ان شاالله."

.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه با انتشار تصویری از آیت الله رئیسی انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت:

" بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی (دامت برکاته)
انتخاب حضرتعالی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از سوی ملت عزیز و شریف کشورمان را تبریک می‌گویم. صمیمانه امیدوارم که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های عظیم کشور، آینده روشنی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید تا با مدیریتی خردمندانه و همدلانه با دیگر قوا شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ذیل الطاف حضرت حق باشیم.
سازمان برنامه و بودجه کشور همچون دیگر ارکان دولت دوازدهم اعلام می‌دارد که آمادگی لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.
توفیق و سربلندی آن مقام را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم."

.

منوچهر مرادی، سفیر ایران در اوکراین به مناسبت انتخاب آیت الله رئیسی  به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم توئیتی منتشر کرد.

" مردم شریف و فهیم ایران برغم تمامی گلایه‌ها و کمبودها، بار دیگر به میدان آمدند و با رای اکثریت، جناب آقای سید ابراهیم رئیسی را به ریاست جمهوری برگزیدند. اعتماد جمهور به ایشان را صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق شان را در خدمت شایسته به ملت سزاوار تکریم ایران طلب می‌کنم."

.

حسن نوریان، سرکنسول ایران در کراچی پاکستان مشارکت مردم ایران در انتخابات و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور را تبریک گفت:

" مشارکت ایرانیان عزیز از جمله یزدی‌ها و برادران و خواهران بلوچ ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری صحنه‌های زیبایی از «عشق به میهن اسلامی» رقم زد. از طرف خود و ایرانیان مقیم، انتخاب جناب آقای رئیسی را صمیمانه تبریک گفته و اعتلای نام ایران را از خدای بزرگ مسالت می‌نمایم."

.

علیرضا وهاب زاده، مشاور مطبوعاتی وزیر بهداشت درباره موضع آمریکا در قبال دستیابی ایران به واکسن کرونا نوشت:

" آمریکا پس از دسترسی ایران به واکسن کرونا بعد از۱۶ماه از شیوع کرونا برای مبادلات کرونایی معافیت تحریمی صادر کرد!

آمریکابا تشدید تحریم‌های دارو و تجهیزات پزشکی بزرگترین جنایت را در حق شهروندان و بیماران ایرانی انجام داد.

کجاهستند اون‌هایی که می‌گفتند دارو و واکسن کرونا تحریم نیست؟"

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۱ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
با آمدن آقای رئیسی همه چی درست خواهد شد جوری که تو مردم نظیرش رو هرگز ندیده اند.به زودی همه شما آن دوران نزدیک را خواهید دید