دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با منتخب شورای شهر تبریز

غفوری نفر اول منتخبین شورای اسلامی تبریز با حضور در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از تلاش‌های مدیرکل مرکز و برنامه سازان شبکه استانی سهند در برگزاری انتخابات باشکوه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت :اگر چه کمبود‌ها و کاستی‌هایی در مدیریت‌ها وجود دارد که موجب نارضایتی مردم شده، اما انتخابات ۱۴۰۰ نشان داد که مردم به اصل نظام پایبند هستند و لازم است با تلاش مضاعف اعتماد مردم به مسئولان را بیشتر کنیم.

صفری افزود: مردم به کسانی رای دادند که به اقدامات جهادی و انقلابی آن‌ها امیدوارند و این یک فرصت مغتنم برای خدمتگزارانی است که منتخب شدند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: برنده اصلی این انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری مردم ایران هستند. با این حجم از حملات رسانه‌ای دشمنان و تحریک مردم به عدم حضور در پای صندوق‌های رای چنین حضور و مشارکت نزدیک به ۴۹ درصد یک شگفتی بزرگ به شمار می‌رود.

او گفت: طراحان توطئه‌ها و جنگ اقتصادی به دقت نقشه‌های خود را اجرا می‌کنند که همانا تحت فشار قرار دادن اقشار ضعیف و کم درآمد کشور با انواع تحریم‌ها و گرانی هاست. چرا که این مردم پایه و اساس انقلاب و نظام هستند و ایجاد نارضایتی در میان آنها تنها راه نفوذ در کشور است.با این حال همین قشر بیشترین حضور را در انتخابات رقم زدند و در این فضای تهدید و تحریم و البته سو تدبیر‌ها همچنان پای نظام ایستادند.

صفری خاطرنشان کرد:سرمایه اجتماعی که باید وجود داشته باشد، در دوره‌های گذشته آسیب دیده و حالا که نیرو‌های ارزشی و باتجربه در ترکیب غالب شورا قرار گرفتند، انتظار می‌رود اعتماد از دست رفته برگردد و صدا و سیما نیز در کنار شورای اسلامی تبریز است تا از ظرفیت بسیج کنندگی و همراه کنندگی خود تمام و کمال استفاده کند و در نهایت به تامین رفاه مردم و رضایتمندی مطلوب در کلانشهر تبریز منجر شود.

 صفری گفت:این مرکز از مهرماه ۹۹ برنامه‌های انتخاباتی خود را کلید زده و در مجموع ۴۵۸ ساعت برنامه در حوزه‌های مختلف تولید و پخش نمود. روز ۲۸ خرداد در یک اقدام بی سابقه ۱۹ ساعت برنامه زنده در آنتن صدا و سیمای استان بود و ۲۲ بخش خبری در ساعات مختلف پخش شد.۵۰ اکیپ تولیدی در سراسر استان و ۱۵ اکیپ فنی مشغول پوشش لحظه به لحظه این رویداد مهم برای رادیو و تلویزیون بودند.

غفوری نفر اول منتخبین شورای اسلامی تبریز نیز با تبریک میلاد مبارک امام هشتم(ع) و دهه کرامت گفت: در هر برهه از مقاطع حساس کشور بیشتر به این نتیجه می‌رسیم که مردم به نظام و انقلاب پایبند هستند. هر چند برخی مشکلات و سومدیریت‌ها موجب دلخوری شده، اما در حالت کلی مردم پشت نظام ایستاده اند و این وظیفه دولت جدید و شورا‌های جدید است که با پای کار بودن و جلب اعتماد و مشارکت مردم موجبات رشد و تعالی جامعه را فراهم کنند.

او افزود: رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما تمامی هجمه‌های دشمنان را بی اثر کردند. نیاز داریم که این همراهی را همچنان ادامه دهند تا پل ارتباطی با مردم و کمک حال ما در احصای نیاز‌ها و شناسایی ضعف‌ها باشند. چرا که همه می‌دانیم جز با همراهی مردم هیچ مشکلی قابل حل نیست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.