سنجش سلامت بیش از ۶ هزار نو آموز بدو ورود به دبستان در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از آغاز طرح سنجش سلامت بیش از ۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان ناحیه ۴ اهواز، از یک تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: بیش از ۶ هزار نوآموز پیش دبستانی از اول تیرماه ۱۴۰۰ در سه پایگاه سنجش دبستان عفت، آیت الله بهبهانی و محدثه مسیر ال‌هایی تحت پوشش طرح سنجش سلامت قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه طرح سنجش کودکان بدو ورود به دبستان برای غربالگری جسمی و ذهنی نوآموزان آماده ورود به دبستان اجرا می‌شود، افزود: در قالب این طرح، نوآموزان در زمینه‌های مختلف بینایی، شنوایی، قد و وزن، دهان و دندان، آمادگی تحصیلی و جسمانی، اختلال رفتاری و گفتاری ارزیابی می‌شوند.

معتوکی در ادامه با بیان اینکه پایگاه‌های سنجش سلامت به صورت روزانه گندزدایی خواهند شد، تصریح کرد: همراه داشتن پرینت نوبت حضور، شناسنامه والدین نوآموز، شناسنامه کودک، کارت واکسیناسیون تکمیل شده، یک قطعه عکس ۴ * ۳ و مبلغ وجه ۵۰۰ هزار ریال صرفا از طریق دستگاه پوز یا درگاه پرداخت الکترونیکی برای سنجش سلامت الزامی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در پایان با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پایگاه‌های سنجش و استفاده از ماسک از سوی عوامل اجرایی و والدین، گفت: خانواده‌ها در وقت مقرر به پایگاه‌ها مراجعه و همکاری لازم را با عوامل اجرای طرح سنجش را داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.