برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع در گلستان

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهرداد یزدی مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع از 1 تا 4 تیرماه در گرگان برگزار می شود.

او با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور 46 شرکت کننده دارای مجوز برگزار می شود، افزود: 50 درصد از شرکت کننده های این نمایشگاه جزو مشتری های جدید هستند.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت: در این دوره از نمایشگاه پنج  استان تهران، خراسان رضوی، گلستان، مازندران و آذربایجان شرقی حضور دارند.

او ادامه داد: حدود 2 هزار و 200 متر مربع از فضای نمایشگاه برای غرفه ها در نظر گرفته شد.

یزدی از افتتاح این نمایشگاه در ساعت پنج و نیم روز یک تیر خبر داد و گفت: زمان بازدید این نمایشگاه همه روزه 5 بعدازظهر تا 10 شب است.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان گلستان گفت: هیئت 10 نفر کشور قزاقستان از نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع دیدن خواهند کرد.

یزدی افزود: طبق دستور العمل وزارت بهداشت تمام شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این نمایشگاه رعایت می شود.

او ادامه داد: بعد از اتمام برگزاری این نمایشگاه، نمایشگاهی با عنوان خانه مدرن در تیرماه برگزار خواهد شد.

یزدی گفت: نمایشگاه تجهیزات پزشکی، کشاورزی، دام و طیور، مبلمان، لوازم خانگی، ساختمان و استاندارد سازی، خودرو از دیگر برنامه هایی است که تا پایان سال در نمایشگاه بین المللی گلستان برپا خواهد شد.

او افزود:  سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا 6 ماه نخست سال هیچ فعالیتی نداشتیم و 800 میلیون تومان خسارت به نمایشگاه بین المللی خسارت وارد شد.

انتهای پیام/چ/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.