سمنان میزبان جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در سال ۱۴۰۰ شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی سال ۱۴۰۰ در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان  در آیین اختتامیه مجازی اولین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی آهوان در سمنان گفت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی رضوی نیز امسال با مشارکت بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی برگزار می‌شود.

او افزود: فراخوان و چگونگی برگزاری این جشنواره به زودی منتشر و ابعاد این جشنواره مشخص می‌شود.

فلاح با اشاره به برگزاری جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی از حمایت‌های معنوی آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: اولین جشنواره هنر‌های مفهومی رضوی با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و هنرمندان از برگزاری این جشنواره استقبال خوبی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به ارسال بیش از ۱۵۰ اثر و راهیابی ۷۷ اثر به مرحله داوری اظهار داشت: برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اتاق فکری با مشارکت هنرمندان و فعالان هنری در سمنان تشکیل شد و فعالیت داشت.

فلاح، با تبیین اهمیت و تاثیرگذاری هنر‌های مفهومی یا نو در ارائه آثار و انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان افزود: هنرمندان با مشارکت و ارائه آثار خود در قالب هنر‌های مدرن ارادت خود را به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ابراز کردند و آثار خوبی نیز در این زمینه ارائه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر اولین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی آهوان تصریح کرد: تولید فیلم‌های کوتاه در خصوص ابعاد اهمیت و انواع هنر‌های مفهومی و نیز شناسایی هنرمندان در کشور از دیگر آثار مثبت برگزاری این جشنواره به میزبانی سمنان بود.

در آیین اختتامیه جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی آهوان به صورت مجازی ۶ نفر از برترین‌های جشنواره معرفی و جوائزی نقدی و لوح تقدیر به همراه تندیس جشنواره به صاحبان این آثار تعلق گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.