پرواز تبریز - ایروان به زودی برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز تبریز - ایروان از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی از دهم تیرماه برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز‌ها در  مسیر تبریز - ایروان طی ۲ روز در هفته و در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه پرواز ایروان توسط هواپیمایی آرمنیا متعلق به ارمنستان انجام می‌شود، اظهار داشت: با برقراری این پرواز تعداد پرواز‌های خارجی فرودگاه تبریز به ۳۲ پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌اکنون از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز ۲۶ پرواز رفت و برگشت به استانبول، ۲ پرواز به «ازمیر» و چهار پرواز به ایروان وجود دارد.

آذری با اشاره به اینکه فرودگاه تبریز برای امبرائر‌های هواپیمایی آتا مرکز یا بیس به شمار می‌رود، ادامه داد: این اتفاق در دهه اول تیرماه روی می‌دهد و از آن به بعد این هواپیما‌ها به صورت شب‌خواب در فرودگاه تبریز باقی می‌مانند.

او با بیان اینکه امکانات فنی مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری امبرائر‌ها نیز در این فرودگاه وجود دارد، یادآوری کرد: در صورت دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، از این هواپیما‌ها برای انجام پرواز به کشور‌های منطقه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.