پیام‌های دریافتی در دوم تیر؛

بی‌آبی در روستای نسک و بلاتکلیفی کارنامه سبز‌ها برای استخدام

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام خسته نباشید متاسفانه برخی مدارس از دادن نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا به اولیا دانش آموزان پایه دوازدهم برای دریافت غیر حضوری کارنامه خودداری می‌کنند و برای اخذ مبالغی اولیا را برای دریافت کارنامه مجبور حضور در مدرسه می‌کنند در این شرایط کرونا


بنام پرودگار یکتا
بنده بعنوان یک کارنامه سبز که برای مطالبه به حق برای احیای حق خود و دیگر کارنامه سبز‌ها تلاش کردیم، ولی با تاسف فراوان هنوز جواب ملموس و واضحی به قشر فرهیخته و نخبه کارنامه سبز‌ها نداده اند با در نظر گرفتن شرایطی که آزمون استخدامی را از روال خود خارج کرد و همچنین کمبود نیرو در آموزش و پرورش جای بسی شگفتی است که از این قشر نخبه و فرهیخته استفاده نکنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. با تشکر


باسلام خدمت خبرگزاری بنده یکی از اهالی روستای سبع اگطاع علیا ازتوابع شهرستان رامشیر هستم که با افت آب مواجه هستیم و الان دو روز است که آب قطع شده  و مشکلات زیادی به وجود آمده  خواهشمندم پیگیری کنید.


سلام، خواهشمندم سری هم بیمارستان افضلی پورکرمان بزنید، ببینید نیرو‌های خدماتی چند ماه است بدون حقوق زندگی می‌کنند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


باسلام خانه ام درزلزله سال  ۹۸ تخریب شده و متاسفانه بنیادمسکن شیراز همکاری نمی‌کند منزل من هم قابل سکونت نیست تکلیف چیست؟


روستای نسک آب آشامیدنی ندارد لطفا رسیدگی کنید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار