کمک به تولید و رفع موانع از اهداف بسیار مهم مدیران

استاندار کرمانشاه گفت : در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» نامگذاری شده تلاش برای کمک به تولید و رفع موانع از اهداف بسیار مهم است که مدیران موظف به اجرای این برنامه‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : مدیران باید تلاش کنند که تصمیمات در داخل خود استان گرفته شود نه اینکه برای حل مشکلی به دنبال اتخاذ تصمیم از مرکز باشند.

او وظیفه مدیران را پیگیری و جدیت برای ایجاد شغل، کار و رفع مشکلات عنوان کرد و گفت : خوشبختانه استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی برای توسعه و شکوفایی است لذا از این ظرفیت‌ها باید برای ایجاد شغل و کار جوانان استفاده کنیم و با اتخاذ تصمیمات راهبردی و اثرگذار به دنبال ایجاد بستر‌های مهم برای توسعه باشیم.

استاندار کرمانشاه افزود: نامگذاری سال‌ها نشان از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد لذا سالجاری که به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها» مزین شده همه ما موظف به کمک در راستای افزایش تولید و رفع موانع هستیم.

او با بیان اینکه همه باید با جدیت و تلاش برای حرکت استان به سمت توسعه و پیشرفت بیشتر گام برداریم، از فرمانداران خواست که با جدیت اگر در شهرستانی معارضی برای انجام کار‌های معدنی به منظور ایجاد شغل وجود دارد، با جدیت در جهت رفع معارض گام بردارند.

مقام عالی استان افزود: اگر در جایی که قرار است کار مربوط به معدن انجام شود اگر با مخالفت بعضی از دستگاه‌ها مانند میراث فرهنگی و یا منابع طبیعی روبرو شد می‌توان دیگر نقاط خارج از این محدوده را مورد شناسایی قرار داد.

او افزود: در جلسه آینده این شورا باید تمام فرمانداران استان حضور داشته باشند تا مباحث مربوط به کار معادن در شهرستان‌ها به شکل دقیق‌تر و مناسبتری دنبال شود زیرا آنچه که برای ما مهم است کمک به تولید و ایجاد اشتغال است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار