مشاور وزیر بهداشت خبرداد؛

تزریق مرحله دوم واکسن کرونا به یک میلیون نفر

ابرازه گفت : یک میلیون نفر در کشور مرحله دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی ابرازه مشاور وزیر بهداشت امروز در سمنان از روند واکسیناسیون کرونا در مراکز تعیین شده و نیز بیمارستان کوثر بازدید کرد.

او با اشاره به واکسیناسیون دوز دوم کرونا برای یک میلیون نفر در کشور گفت: تاکنون پنج میلیون و ۵۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

مشاور وزیر بهداشت عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان در اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این دانشگاه ۹۰ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال محدوده تحت پوشش را طبق سند ملی مقابله با کرونا واکسینه کرده و در حال تزریق دوز دوم واکسن کروناست.

دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم گفت: واکسیناسیون دوز اول تا بحال برای ۲۵ هزار نفر افراد تحت پوشش این دانشگاه انجام شده است

محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط کار وزرات بهداشت هم در هیات بازدید کنندگان بود و از روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد صنعتی اتوبوس سازی عقاب افشان سمنان دیدن کرد.

او  گفت: مجموعه صنعتی عقاب افشان سمنان یکی ازنمونه‌های موفق بخش خصوصی در مقابله با کروناست.

اکبری راد مدیر عامل مجموعه صنعتی عقاب افشان سمنان هم توجه به شاخص‌های سلامت و ایمنی در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را هم برای کارکنان و هم خانواده کارکنان این شرکت در خور توجه دانست.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.