بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام

کریمیان به منظور در جریان قرار گرفتن مراحل احداث و میزان پیشرفت فیزیکی و همچنین رفع مشکلات و چالش‌ها ، از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی با همراهی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و مدیر روابط عمومی و پیمانکار پروژه ، از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام بازدید نمود.

این بازدید مسئولان دانشگاه به منظور در جریان قرار گرفتن مراحل احداث و میزان پیشرفت فیزیکی و اقدامات انجام شده توسط پیمانکار پروژه و بررسی وضعیت فعلی و رفع مشکلات و چالش‌های تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی ایلام در دومین روز از تیر ماه انجام شد.

 بنا بر دستور وزیر محترم بهداشت در جهت تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام ظرف دو ماه آتی ، کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی از طبقات مختلف بیمارستان و بخش‌های در حال تکمیل بازدید کرد و همچنین محوطه بیمارستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

او همچنین در گفت و گو با نمایندگان پیمانکار و دست‌اندرکاران اجرایی این پروژه ، در جریان مراحل احداث ، تکمیل ، نواقص و چالش‌های بخش‌های مختلف بیمارستان در جهت راه اندازی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.