جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام:

باندسارقان سيم برق درسیروان متلاشی شد

سرهنگ عزیززاده از دستگیری باند سه نفره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در سطح شهرستان سیروان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

اوافزود: مأموران دایره ضد سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و جمع آوری سرنخ‌های موجود، ردپای اعضای یک باند سارق سیم برق را شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی دو عملیات جداگانه موفق پلیسی، باند سه نفره سارقان سیم برق و کابل مخابراتی را در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد :متهمان دستگیر شده که از افراد سابقه دار می‌باشند در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۰ فقره انواع سرقت سیم برق و کابل مخابراتی اعتراف، که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ عزیزاده، خاطر نشان کرد: سهم شهروندان در تولید امنیت، پیشگیری از وقوع سرقت و آسیب‌های اجتماعی بسیار حساس و حیاتی است و از عموم مردم تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا" موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی با شماره ۱۱۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.