بهره برداری از طرح‌های جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۳ طرح جهش تولید برای استان تعریف شد که از این تعداد ۵ طرح به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت اله صمیمی دوست معاون اقتصادی استانداری این استان در نشست کارگروه جهش تولید استان گفت: ۱۵ طرح تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد.
 
حشمت اله صمیمی دوست با بیان اینکه طرح‌های اقتصادی و جهش تولید در این استان با مشارکت بخش خصوصی و تلاش دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی در حال شتاب گرفتن است، افزود: دولت در این زمینه نقش تسهیل گیری، مانع زدایی و حمایت کننده را دارد.

صمیمی دوست بیان کرد: با توجه به تخصیص یارانه سود تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۸۷ میلیارد ریال از محل کمک‌های فنی و اعتباری به استان، ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به معرفی طرح‌های جهش تولید به بانک‌های عامل اقدام کنند.

او گفت: با توجه به تخصیص ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف بودجه ملی به طرح‌های عمرانی جهش تولید، دستگاه‌های مرتبط از جمله آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی در صورت هزینه کرد مبلغ اعلامی را به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام تا مابقی اعتبارات از ردیف ملی جذب و تخصیص یابد.

صمیمی دوست گفت: سیستم بانکی یکی از ارکان اصلی در زمینه جهش تولید به ویژه در استان ما بوده که با کاهش محدودیت‌ها و با رویکرد تولید و کارآفرینی می‌توانند به سوی حمایت از بخش تولید بیش از پیش گام بردارند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.