لیگ برتر فوتبال:

شکست تیم تراکتورسازی مقابل میزبان

تیم فوتبال پدیده خراسان با نتیجه ۲ بر یک تیم تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این دیدار از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، شنبه شب در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میزبانی تیم پدیده برگزار شد که مهمترین اتفاق نیمه نخست در دقیقه ۲۰ رقم خورد و طی آن محمد قادری بازیکن تیم مهمان در قوس محوطه جریمه توسط علی نعمتی مدافع تیم میزبان سرنگون و مرتکب این خطا با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.

در نیمه دوم بازی تیم پدیده در حالی که با یک بازیکن کمتر بازی می‌کرد در دقیقه ۵۱ از روی ضربه کرنر توسط حسین مهربان به گل رسید. در ادامه مسابقه تیم تراکتورسازی توانست با ضربه سر علی فتحی در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی بکشاند.

در حالی که این مسابقه به دقایق پایانی نزدیک شده بود ابوذر صفرزاده بازیکن تیم پدیده در محوطه جریمه تیم مهمان با مدافع این تیم برخورد کرد که داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد و امین قاسمی نژاد در دقیقه ۸۶ گل پیروزی بخش تیم میزبان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۸ بازی نیز در محوطه جریمه تیم پدیده یک برخورد بین بازیکنان تیم میزبان و مهمان رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اعلام پنالتی به سود تیم میزبان و عدم اعلام پنالتی در دقیقه ۸۸ به سود تیم تراکتور سازی با اعتراض شدید کادر فنی تیم مهمان همراه بود.

قضاوت این مسابقه را امیر عرب براقی بر عهده داشت و مهدی عالیقدر همراه با محمد عطایی او را در امر قضاوت کمک کردند.

تیم پدیده با کسب این پیروزی با ۳۱ امتیاز و یک پله صعود در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفت و تراکتورسازی با ۳۳ امتیاز در رتبه هفتم جدول ۱۶ تیمی لیگ باقی ماند.

تیم پدیده در مسابقه بعدی خود نهم تیرماه به دیدار تیم سایپا می‌رود و تراکتورسازی تبریز هم در این روز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.