ذوالفقار نسب: اسکوچیچ عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال داشته است

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن ذوالفقارنسب، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص  ادامه فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال اظهار کرد:  تیم ملی فوتبال در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در بحرین بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با اقتدار به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی صعود کرد. اسکوچیچ توانست همبستگی وهماهنگی خوبی را بین بازیکنان تیم ملی ایجاد کند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال اگر می‌خواهد دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال را برکنار کند؛ باید حداکثر ظرف یک هفته این تصمیم را می‌گرفت. در صورتی که تحت شرایطی او سرمربی تیم ملی بماند، مطمئنا به خاطر این صحبت‌ها مقداری دل سرد خواهد شد و این رفتار فدراسیون فوتبال به مصلحت تیم ملی نیست.

ذوالفقار نسب در خصوص صحبت هایی مبنی بر این که تیم ملی فوتبال باید با یک سرمربی بزرگ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور یابد، بیان کرد: ما نباید به هیچ وجه روحیه کادر فنی فعلی تیم ملی را تضعیف کنیم؛ اما فدراسیون فوتبال باید یک کمیته فنی مورد اعتماد جامعه فوتبال  از مربیان و بازیکنان اسبق تیم ملی تشکیل دهد تا درباره موضوعات مهم تیم ملی تصمیم گیری کنند.

او درباره عملکرد عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفت:  عزیزی خادم در مدتی که ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفته، تمام تلاش خود را کرده است تا  فوتبال کشورمان به شرایط مطلوبی دست پیدا کند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار