به دستور مستقیم جو بایدن صورت گرفت؛

حمله آمریکا به مواضع نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه +تصاویر شهدا

نیرو‌های تروریست آمریکایی ساعاتی پیش به دستور مستقیم جو بایدن به مواضع نیرو‌های مقاومت الحشد الشعبی در مرز سوریه و عراق حمله کردند.

 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه رسمی پنتاگون، نیرو‌های آمریکایی به پایگاه‌های نظامی و انبار تسلیحات نظامی نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه از جمله کتائب حزب الله و کتائب سید الشهدا حمله کردند و شماری را به شهادت رساندند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه‌ای ادعا کرد این حملات در جهت دفاع از منافع آمریکا و نیرو‌های نظامی این کشور در منطقه صورت گرفته است و طبق قوانین بین المللی این کشور حق دارد برای دفاع از مواضع خود دست به چنین عملیاتی بزند.

واشنگتن مدعی است: نیرو‌های آمریکایی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه حضور دارد و تمامی تلاش خود را برای مبارزه با این گروه‌های افراطی به کار گرفته است.

برخی منابع از شهادت ۴ تن از مجاهدین الحشد الشعبی در این حمله هوایی خبر می‌دهند. خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) نیز از شهادت یک کودک و زخمی شدن ۳ غیرنظامی در حمله به مناطق مسکونی در حومه شرقی دیرالزور در منطقه بوکمال خبر داد.

برخی منابع خبری با انتشار تصاویر شهدای الحشد الشعبی نام آنها را شهید حسین علی عبدالحسین صالح البیضانی، شهید کرار سعد حمدان جلوب المحمداوی، شهید کرار عبدالعزیز زینل الشبکی، و شهید محمد رومی ماجد محاسن الفرطوسی معرفی کردند. 

حمله آمریکا به مواضع نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه +تصاویر

حمله آمریکا به مواضع نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه +تصاویر

حمله آمریکا به مواضع نیرو‌های مقاومت در مرز عراق و سوریه +تصاویر

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهسون
۱۵:۴۰ ۰۷ تير ۱۴۰۰
عراق پیروز خواهد شد.ننگ بر آمریکای کثیف
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۳ ۰۷ تير ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
روح مطهر و ملکوتی شهدای الحشد الشعبی شاد و قرین رحمت الهی باد .رحم الله من یقرا الفاتح مع اخلاص و صلوات . نیروهای مقاومت اسلامی عراق باید پاسخی کوبنده تر و شدیتر به تروریستهای آمریکایی اشغالگران در عراق بدهند و خسارات مالی و جانی بسیاری به این سفاکان آمریکایهای تروریست بزنند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار