سرمربی خوشه طلایی: به تیم ما شوک وارد کردند

بیاتلو گفت: در دیدار با پارس جنوبی ناظر بازی به تیم ما شوک وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بیاتلو سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه  در پایان دیدار این تیم با پارس جنوبی جم گفت: داوری در این دیدار اصلا خوب عمل نکرد و ناظر بازی با متوقف کردن بازی، به تیم ما شوکی وارد کرد که مدیریت بازی از دست تیم خارج شد.

بیاتلو افزود: بخاطر فشار زیاد برای برد، فشار زیادی روی تیم ما بود و تیم پارس از تیم‌های خوب لیگ هستند که تا هفته‌ی هشتم لیگ تقریبا بالای جدول قرار داشتند.

محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم هم گفت: بازی تاکتیکی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و اگر در زدن ضربات و پاس‌های آخر و همچنین پنالتی نیمه دوم دقت بیشتری می‌کردیم، امکان برد در این بازی را داشتیم.

نصرتی افزود: در این دیدار ۳ بازیکن ما برای اولین بار در ترکیب تیم قرار گرفتند و میانگین سنی ما امروز ۲۳ سال بود، ولی در هر صورت باید بخاطر هزینه کرد شخصی مدیر عامل تیم خوشه طلایی برای فوتبال ساوه؛ در این شرایط بد اقتصادی، قدردانی کرد.


در این دیدار که در مجموعه شهید چمران ساوه برگزار شد خطای خط دفاعی خوشه طلایی، یک موقعیت پنالتی را برای میهمان ایجاد کرد که با واکنش به موقع سنگربان خوشه طلایی، به نتیجه نرسیدند.

برای خوشه طلایی در این دیدار حسن مرادی فر گلزنی کرد و یاشار احمدی بازیکن پارس جنوبی جم، این دیدار را به تساوی کشید.

ساوجی‌ها با این تساوی با ۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفتند و در فاصله ۳ هفته به پایان لیگ امید آن‌ها برای صعود به لیگ برتر کمرنگ شد.

نماینده لیگ لیگ یکی فوتبال استان یکشنبه ۱۳ تیر در سیرجان با آرمان گوهر مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.