"آشنایی با قانون کار" موضوع درس کارکنان شرکت ملی حفاری ایران

رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری دوره آموزشی "آشنایی با قانون کار" ویژه روسای بخش پشتیبانی شرکت خبر داد.

سید روح الله موسوی رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دوره آموزشی تحت عنوان «آشنایی با قانون کار» در سطح روسای خدمات پشتیبانی و امور اداری مدیریت‌های مختلف شرکت برگزار می‌شود.

او افزود: این دوره بنا به تاکید مدیریت ارشد شرکت در دستور کار قرار گرفت و مخاطبان آن روسای خدمات پشتیبانی، امور اداری و دیگر بخش‌های اداری شرکت هستند.

موسوی با اشاره به اینکه به سبب همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، این دوره با استفاده از بستر فضای مجازی و به صورت برخط (آنلاین) برگزار می‌شود، اظهار کرد: مدت زمان تعیین شده برای دوره ۱۶ ساعت است و در ۲ گروه از پنجم تا هشتم و دوازدهم تا پانزدهم تیرماه برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هدف از تشکیل این دوره آشنایی روسای خدمات پشتیبانی و امور اداری شرکت با مباحث مربوط به قانون کار در جهت تسهیل امور مربوط به همکاران مشمول این قانون است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.