دستگیری سارق حرفه ای در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی چند فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران پلیس آگاهی سرانجام سارقی در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

او گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی به سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مراغه با بیان اینکه خودرو و اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شد، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فارسی  تصریح کرد: یکی از مهمترین بستر‌های بروز سرقت در این پرونده بی توجهی صاحبان خودرو‌ها به توصیه‌های پلیس و عدم بکارگیری تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان خواست خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار