تخصیص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: امسال ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد اختصاص یافت.

حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با تأکید بر توسعه فضا‌های درمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در بودجه امسال ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد اختصاص یافته که هنوز به دست پیمانکار نرسیده است.

حضرتی افزود: در مجموع برای این بیمارستان حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در سال ۱۴۰۱ هم برای تأمین اعتبار این طرح توجه ویژه‌ای خواهد شد.

خدرلو، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد بیان کرد: پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

او در خصوص احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی مهاباد نیز گفت: عملیات احداث این بیمارستان نیز به پیمانکار واگذار شده و محوطه‌سازی آن در حال انجام است.

خدرلو با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد جزء هشت بیمارستان تامین اجتماعی کشور بوده که در حال ساخت است، افزود: این بیمارستان نیز با اعتبار ۹۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.