محمد: بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر کیفیت بالایی خواهد داشت

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان پایتخت برابر تیم گل گهر سیرجان توضیحاتی را بیان کرد.

علیرضا محمد، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان اظهار کرد: به نظرم این بازی می‌تواند از لحاظ فنی کیفیت بالایی داشته باشد؛ چرا که تقابل گل محمدی و قلعه نویی است. به طور حتم تیم گل گهر سیرجان برای کسب امتیاز به تهران می‌آید؛ چون آن‌ها در بازی هفته گذشته خود، شکست خوردند.

او ادامه داد: روند پیروزی های تیم پرسپولیس  ادامه داشته و  این تیم به دنبال پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال است. به طور حتم تیم گل گهر بسته بازی می‌کند و  دل به ضد حملات می‌بندد. از آن طرف، تیم گل محمدی روز‌های خوبی را سپری می‌کند و امید عالیشاه که آمادگی خوبی دارد، به طور حتم می‌تواند مهره تاثیرگذار در این بازی باشد. عبدی هم نشان داده است که گل‌های حساسی برای پرسپولیس می‌زند. خدا را شکر بازیکنان ملی پوش ما در این بازی حضور دارند.  

محمد درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان گفت: تیم پرسپولیس می‌تواند ۳ امتیاز این بازی را بگیرد و به دیدار‌های بعدی امیدوار باشد و پنجمین قهرمانی متوالی را کسب کند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار