۲۰۰ حوزه آموزش و پرورش در البرز آماده برگزاری کنکور سراسری هستند

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ۲۰۰ حوزه آزمون برای کنکور سراسری ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در البرز آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان این که ۲۰۰ حوزه آزمون برای کنکور سراسری ۱۴۰۰ در آموزش و پرورش با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در البرز آماده شده است،گفت: دومین کنکور سراسری در شرایط کرونا، روز‌های ۹ تا ۱۲ تیر جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود:  با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا  به‌منظور تامین زیرساخت‌های برگزاری کنکور امسال و تامین سلامت شرکت کنندگان در بزرگترین آزمون کشور، نشست‌های تخصصی با مدیران و عوامل اجرایی کنکور در حوزه آموزش و پرورش استان البرز برگزار شده است.

قاسمی  گفت:  خانواده‌ها و داوطلبان کنکور سراسری بدون نگرانی و با آرامش کامل می‌توانند در محل برگزاری این آزمون حضور پیدا کنند.

او افزود: کنکور سراسری ۱۴۰۰ مانند آزمون سال گذشته با رعایت همه دستور العمل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود و فاصله گذاری اجتماعی بین هر صندلی داوطلبان، ۱۸۰ سانتیمتر اعلام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در حوزه‌های کنکور سراسری آموزش و پرورش البرز ۲۵ هزار و ۳۴۷ داوطلب شرکت می‌کنند که از این تعداد ۱۶ هزار و ۴۹۶ داوطلب دختر و ۸ هزار و ۸۵۱ داوطلب پسر است.

قاسمی افزود: عوامل اجرایی حوزه‌های کنکور سراسری در آموزش و پرورش البرز ۲ هزار و ۵۵۰ نفر است.

او گفت: کنکور گروه آزمایشی هنر روز چهارشنبه ۹ تیر ماه، ۲ گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و فنی روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه، گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه ۱۱ تیر ماه و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی روز شنبه ۱۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: خانواده‌ها در محل برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و دیگران تجمع نکنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.