کریمی: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد/ تیم‌های بدون سابقه، بالای سر ما هستند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم مقابل ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی این تیم مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: من دیر به تیم اضافه شده ام به همین علت امروز خلاصه‌ای از کار فردا را در کلاس تئوری به بازیکنان گفتم و  در تمرین نیز به صورت عملی به مرور تاکتیک‌ها پرداختیم. با شرایطی که به وجود آمده، هر بازی برای ما حکم آخرین بازی و فینال را  دارد. تصورم این است که تیم‌ ما به این قضیه واقف است و می تواند در آینده بدون در نظر گرفتن امتیازی که می‌گیریم، بازی خوبی ارائه کند.

کریمی درباره تلاش بازیکنان تراکتور برای ارائه بازی خوب گفت: نتیجه دست خدا است، یک موقع می‌بینید که خیلی بد بازی کردیم، اما صاحب ۳ امتیاز شدیم و یک موقع هم خیلی خوب بازی کردیم و فقط یک امتیاز گرفتیم. نمی‌خواهیم زمان را از دست بدهیم.

متاسفانه برخی از بازیکنان تاثیرگذار در تمرینات نیستند 

سرمربی تراکتور درباره وضعیت مصدومان این تیم خاطرنشان کرد: ما مصدومان زیادی داریم، تعدادی از بازیکنان در تمرین حضور ندارند که متأسفانه تأثیرگذار هم هستند. برخی از بازیکنان هم مصدوم هستند.

او درباره  هواداران تراکتور گفت: می‌دانم که به هواداران سخت گذشته است. در جلسه تئوری به بازیکنان گفتم، زمانی وجود دارد که با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در کورس قهرمانی هستیم، علی‌رغم احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستیم، خیلی زور دارد که با این قدمت، صلابت و پیشینه روشنی که تراکتور دارد، تیم‌هایی که اصلاً  سابقه زیادی در لیگ برتر هم ندارند، بالای سر تیم ما باشند.

کریمی با اشاره به جایگاه تراکتور در جدول رده‌بندی ادامه داد: تمرینات را فشرده پیگیری می کنیم تا به شرایطی برسیم که در رقابت با رقبای اصلی‌ نتایج قابل قبولی بگیریم. درست است که اکنون جایگاه خوبی نداریم، اما رقبای اصلی ما در جدول همیشه ۳ تیم بالای جدول هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار