انتقاد شدید قلعه نویی از داور دیدار پرسپولیس - گل گهر

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به شدت از تیم داوری بازی این تیم مقابل پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تيم فوتبال گل گهر پس از شکست ۳ بر یک این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود. صحنه خطا بازیکن پرسپولیس روی بازیکن ما یک متر داخل محوطه بود اما داور پنالتی نگرفت. واقعا به بچه های تیمم خسته نباشید می‌گویم. گل اول روی اشتباه بچه گانه دفاع راست ما به ثمر رسید. دفاع راست ما پنالتی مفتی به حریف داد. ما از اشتباهات سهوی داور متضرر شده ایم.

او افزود: این رفتارها با تیم، شهرستانی که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، درست نیست. هفته قبل پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفتند. این بازی هم پنالتی ما نادیده گرفته شد. ظاهرا کمیته داوران قرار است اعلام کند که تحت هیچ شرایط برای گل گهر پنالتی نگیرید.


بیشتر بخوانید


قلعه‌نویی همچنین در نشست خبری بعد از این مسابقه، اظهار داشت: من معمولا به کنفرانس خبری نمی‌آیم، اما واقعا به حدی ما را اذیت می‌کنند که یکی باید به داد ما برسد. ما که گناه نکرده‌ایم. بازی در اختیار ما بود و روی اشتباهات فردی گل خوردیم.

او افزود: به گفته کارشناسان داوری در هفته‌های گذشته ۱۰ پنالتی ما گرفته نشده است. ضمن اینکه در ۳ هفته اخیر مقابل پدیده، استقلال و پرسپولیس پنالتی ما را نگرفته اند. مرتب هم می‌گویند سخت نگیرید. ما تا مرز سکته می‌رویم، اما آقایان می‌گویند سخت نگیرید. در مجموع به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

سرمربی گل گهر درباره صحنه پنالتی گفت: فیلمبردار ما این صحنه را گرفته که بازیکن حریف یک متر داخل محوطه خطا کرده است. خورشیدی می‌گوید من این مدلی دیدم، اما نمی‌دانم چرا همیشه توپ‌های ما را این مدلی می‌بیند. پنالتی پرسپولیس ۱۰۰ درصد درست بود، اما مشابه آن صحنه را برای ما نگرفتند. این هم بین همان ۱۰ قانونی است که فیفا زحمت کشیده و قرار است بعد از یورو به فدراسیون اعلام کند تا برای گل گهر پنالتی گرفته نشود.

قلعه‌نویی اضافه کرد: ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم، اما اشتباهات فردی و داوری ما را اذیت کرده است. گل اول پرسپولیس روی اشتباه بازیکن ما به ثمر رسید که شاید یک بچه ۱۴ ساله هم آن اشتباه را انجام ندهد. حامد لک امروز بهترین بازیکن زمین بود. آن‌ها به غیر از ضربه‌ای که به تیر زدند ۲ توپ روی دروازه ما آوردند و ۳ گل به ثمر رساندند.

او درباره اشتباه علیرضا حقیقی گفت: این اتفاقات برای بازیکنان خوب دنیا هم رخ می‌دهد. حقیقی واقعا خوب تمرین می‌کند. امیدوارم حقیقی و بشاگردی در بازی‌های بعدی به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۰ تير ۱۴۰۰
آقای قلعه نویی!!! چه اعتراضی !!! لیگ مهندسی شده !! برای قهرمانی چرکپولیس !!! آقای اشکان خورشیدی ، یکی از بستگانم اهل ساری هست ، از پرسپولیسی های دو آتیشه !! چی فکرکردید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۹ تير ۱۴۰۰
پس علی کجاست ؟؟علی؟علی؟
آخرین اخبار