مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی مطرح کرد؛

پاداش ۲۰۰ میلیون ریالی برای معرفی ماینر‌های غیر مجاز

حسن‌بگلو گفت: شهروندان می‌توانند با معرفی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز‌ها تا ۲۰۰ میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اکبر حسن‌بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اعلام روند نظارت و بررسی مرزعه‌های بدون مجوز استخراج ارز دیجیتال اظهار کرد: به افرادی که مراکز غیر مجاز ماینر‌ها را شناسایی و معرفی کنند، تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال پاداش اهدا خواهد شد.

حسن بگلو با تاکید بر اینکه اطلاعات شهروندانی که گزارش مراکز غیر مجاز رمز ارز‌ها را می‌دهند محرمانه خواهد ماند و پیگیری‌ها نیز محرمانه انجام می‌شود، افزود: این افراد علاوه بر اینکه مراکز غیرمجاز رمز ارز‌ها پلمب و اشتراک برق آن‌ها قطع و دستگاه‌های غیرمجازشان جمع آوری می‌شود، به مراکز قضائی نیز معرفی خواهند شد و دیگر نمی‌توانند با صنعت برق کشور همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی اذعان کرد: یکی از مهمترین محور‌های تعیین‌شده برای کاهش مصرف برق و خاموشی‌ها و کمک به تامین برق پایدار، جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز است.

حسن‌بگلو خاطرنشان کرد: استخراج ارز‌های دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه در این زمان حساس کمبود برق بسیاری از سودجویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه‌ای اقدام می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.