تیشه گران: می‌خواهیم از عنوان تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان ایران دفاع کنیم

رئیس فدراسیون ناشنوایان در خصوص اعزام تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان کشورمان به مسابقات جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان در حاشیه مراسم بدرقه تیم‌های ملی کشی ناشنوایان اظهار داشت: تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان و بزرگسالان ناشنوایان کشورمان عازم مسابقات جهانی ترکیه هستند. کشتی گیران حدود ۶ ماه است که با کادر فنی بسیار مجرب کار کرده  و اردو‌های مختلف زیادی را پشت سر گذاشته اند. تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان قهرمان دوره گذشته جام جهانی و در واقع مدافع عنوان قهرمانی است. تیم ملی کشتی فرنگی نیز در دوره گذشته سوم جهان شد، که بسیار حائز اهمیت است. امیدواریم عنوان های گذشته خود را حفظ کنیم. حمایت‌ بسیار خوبی از تیم‌های ملی کشتی ناشنوایان شده است. بعد از کشتی هم در ۵ رشته، مسابقات جهانی خواهیم داشت و بعد از آن هم اردو‌های المپیک را آغاز خواهیم کرد.

او افزود: کار بسیار سخت و دشواری در پیش خواهیم داشت، اما امیدواریم با حمایتی که از ورزش ناشنوایان می‌شود ورزشکاران بتوانند در مسابقات جهانی بدرخشند و مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان کسب کنند. قهرمان‌های ما فقط از ما مدیریت، عزم و اراده می‌خواهند تا دیده شوند. به غیز از این‌ها چیز پیچیده‌ای از ما نمی‌خواهند.

او در خصوص تحول در ورزش ناشنوایان گفت: ورزش ناشنوایان قدمت ۶۵ ساله و فدراسیون بسیار قدیمی دارد، اما در این سال‌ها مدیریت‌ها متفاوت بوده و اتفاقات مختلفی هم رخ داده است. من کارمند ۳۰ ساله وزارت ورزش هستم. برای زنده نگه داشتن ورزش ناشنوایان باید تلاش کرد. حمایت‌ از ورزش ناشنوایان باید ادامه دار باشد چرا که من بدون حمایت‌ نمی‌توانم به تنهایی کاری را انجام دهم.

تیشه گران در خصوص مدیریت شرایط کرونایی برای ورزشکاران عنوان کرد: در شرایط کرونایی هم سعی کرده ایم تمام شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم. در برخی از مواقع از ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشکاران استفاده کردیم تا بتوانیم این شرایط را هم نیز مدیریت کنیم. کرونا هزینه‌ زیادی برای فدراسیون داشت چرا که ما باید برای اردو‌ها از ملی پوشان تست کرونا می‌گرفتیم اما، شکر خدا این موضوع هم به خوبی پیش رفت و هیچ مشکلی نداشتیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار