مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبر داد؛

رقابت ۸ هزار و ۵۰ دانش آموز کنکوری در ایلام

مهردادی گفت: آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰ با ۸ هزار و ۵۰ نفر شرکت کننده در ۵ گروه آزمایشی در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ، گفت: آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۰ با ۸ هزار و ۵۰ نفر شرکت کننده در ۸۵ حوزه در سطح استان در حال برگزاری است.

او افزود: این آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام بیان کرد: این آزمون در ۵ گروه آزمایشی طی مدت ۴ روز در حال برگزاری است و شرکت کنندگان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

او مطرح کرد: فرآیند نظارت بر حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از یک هفته قبل از برگزاری آزمون‌ها شروع شده است.

مهردادی بیان کرد: از داوطلبین و همراهان تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هنگام برگزاری آزمون سراسری ما را یاری کنند.

او با بیان این نکته که کلیه حوزه‌های برگزاری آزمون‌های سراسری و وسایل آن (صندلی‌ها) قبل از برگزاری آزمون، ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند گفت: پاسخنامه‌ها و سوالات آزمون پاک و بهداشتی هستند، لذا داوطلبین عزیز آن‌ها را با مواد ضدعفونی کننده مخدوش نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: همه داوطلبان ملزم به استفاده از لوازم التحریر شخصی (مداد، پاک کن و...) هستند و رد و بدل کردن لوازم‌التحریر بین داوطلبین ممنوع است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.