حوزه های امتحانی کنکور در قم زیر ذره بین بهداشت رفتند

مرکز بهداشت قم از نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ۳۵ حوزه امتحانی کنکور در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بنا بر اعلام مرکز بهداشت قم، کارشناسان بهداشت محیط در آغازین روز کنکور سراسری از  چهارشنبه ۹ تیر تا ۱۲ تیرماه به مدت ۴ روز با حضور در ۳۵ حوزه امتحانی کنکور سراسری بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  نظارت‌های لازم را اعمال می‌نمایند.

کنکور سراسری در ۳۲ مدرسه و ۳ دانشگاه در قم برگزار می‌گردد که  از سوی  ۱۵ تیم مورد نظارت قرار خواهند گرفت.

بازرسان بهداشت محیط از ساعتی قبل از آزمون در حوزه‌های امتحانی حاضر می شوند و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی- گندزدایی محیط- رعایت بهداشت فردی- تهویه مناسب - رعایت چیدمان صندلی‌های داوطلبان و نیز نصب رسانه‌های آموزشی و دیگر موارد بهداشتی نظارت‌های لازم را اعمال می کنند.

توصیه می‌شود شرکت کنندگان در کنکور ضمن توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی در قبل و حین آزمون بلافاصله پس از پایان آزمون محل را ترک و از تجمع در حوزه امتحانی خودداری نمایند.

شایان ذکر است در طول برگزاری آزمون‌ها برای همه داوطلبان ماسک و بسته‌های تغدیه و آب آشامیدنی در بسته بندی‌های تک نفره تدارک دیده شده است.

همچنین فاصله گذاری صندلی‌ها رعایت شده و برای همه حوزه‌های برگزاری کنکور مایع، دستگاه ضد عفونی کننده و دستگاه تب سنج مهیا شده است و حوز‌ه ها قبل و بعد از برگزاری آزمون ضد عفونی می‌شوند.

علاوه بر نصب پوستر‌های آموزشی، فاصله گذاری اجتماعی در محوطه حوزه‌ها با  برچسب علامت گذاری شده است و افرادی تعیین شده اند تا داوطلبان حاضر در محوطه را برای رعایت فاصله گذاری راهنمایی کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
چرا کنکور انسانی و ریاضی را دریک روز برگزار کردید تصمیم اشتباهی بود
آخرین اخبار