امام جمعه موقت سمنان خبرداد؛

حل مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی

حجت الاسلام عبدوس گفت : حل مشکلات کشور تنها با تکیه بر توان داخلی و اتحاد و انسجام همه اقشار جامعه امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: توطئه‌ها و بازی‌های سیاسی دشمنان همیشگی است بنا براین برای رفع مشکلات نیاید منتظر کشور‌های دیگر باشیم، چون برجام و تحریم‌ها به قوت خود باقیست.

او حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ۲۸ خرداد را یاد آور شد و افزود: تحلیل مشارکت در انتخابات باید با توجه به شرایط حاکم بر جامعه صورت گیرد.

خطیب جمعه سمنان گفت: کرونا در دنیا همه چیز از جمله حضور مردم در انتخابات را تحت تاثیر قرار داده اما با این حال مردم ایران ۲۸ خرداد با مشارکت چشم گیر در انتخابات حماسه آفریدند.

امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور گفت: رییس جمهور منتخب نیز با همین رویکرد بعد از انتخاب با همه رقبای خود دیدار و گفتگو کرد تا از راهکار‌های آنان برای رفع چالش‌ها بهره گیری کند.

حجت الاسلام عبدوس همچنین انتخاب هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب برای ریاست قوه قضاییه را یادآور شد و گفت: تحولات عظیم صورت گرفته در قوه قضاییه با همان رویه و رویکرد ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.