ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی ۴ استان به اصفهان

رییس پلیس راهور استان اصفهان از ممنوعیت ورود خودروهای پلاک غیر بومی استان‌های بوشهر، کرمان، سیستان وبلوچستان و یزد به شهرهای استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: برابر با مصوبات این ستاد استانی ممنوعیت‌های تردد جدیدی در استان اصفهان اعمال شد.

اوافزود: برابر مصوبات ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان ورود پلاک‌های غیر بومی استان‌های یزد، کرمان، بوشهر و سیستان و بلوچستان به استان اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: اعلام ممنوعیت تردد از این استان‌ها به استان اصفهان وضعیت قرمز این چهار استان در زمینه شیوع کرونا است.

او گفت: درصورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی و احضار شوندگان مراجع قضائی با ارائه مدارک مثبت اجازه ورود داده خواهد شد.

سرهنگ محمدی در خصوص اعمال قانون جدید در این ممنوعیت‌های اعلام شده گفت: رعایت نکردن ممنوعیت‌های تردد جریمه ۵۲۵ هزار تومانی و ممانعت از ورود پلاک‌های غیر بومی مذکور در نظر گرفته شده است.


منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.