مراسم و محافل حرم حضرت معصومه (س) در هفته پیش‌رو اعلام شد

آستان مقدس بانوی کرامت مراسم و محافل حرم مطهر از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو شامل مراسم قبل از ظهر، قبل از مغرب و بعد از نماز عشاء از ۱۲ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم قبل از نماز ظهر شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین اکبری، زین العابدین بیگدلی، محمدعلی حاجیان، سیدمهدی تکیه‌ای، اکبر بیگی، مقداد تابش و محسن حیدری کاشانی برگزار خواهد شد.

بعد از نماز عصر نیز هرروز زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علی‌ها از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب با نوای مداحان، سیدحسن علوی‌نژاد، شمس آبادی، سیدعلی حسینی‌تبار، مجتبی خرسندی، جهان‌دیده و حسینی‌سرشت قرائت خواهد شد.

سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با حضور حجج اسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا، صمدی یزدی، باباییان، کتابچی و سیدکمال حسینی و جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نصوری خواهد بود و پنج شنبه قبل از نماز مغرب نیز مجلس انس با قرآن کریم برگزار خواهد شد.

سخنرانی شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در این هفته از شنبه تا جمعه با حضور  حجج اسلام والمسلمین لونی الیگودرزی، فرحزاد، سعیدی آریا، فلاح‌زاده، رفیعی، احمد پناهیان و همتی خواهد بود.

گفتنی است قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما در یکشنبه شب با صدای حجت الاسلام سیدبهاءالدین ضیایی و قرائت دعای توسل رسانه‌ای با نوای عباس حیدرزاده در سه شنبه شب از شبکه قرآن و معارف سیما منعکس خواهد شد و دعای توسل حضوری در حرم حضرت معصومه سلام الله علی‌ها با حضور هیئت جانبازان برگزار خواهد شد.

همچنین دعای کمیل پنجشنبه شب با نوای حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام شهیدی، صبح جمعه قرائت دعای ندبه و سخنرانی با نوای حجت الاسلام محمدپور و عصر جمعه قرائت زیارت آل یاسین با نوای  مجید علی‌اکبری خواهد بود.

گفتنی است یکشنبه ۲۳ ذی‌القعده به روایتی شهادت امام رضا علیه السلام است و به این مناسبت مراسم مداحی و روضه خوانی شنبه شب با نوای علی مالکی‌نژاد و یکشنبه قبل از نماز ظهر با نوای وفانیا، قبل از نماز مغرب با نوای مهدی حمامیان و بعد از نماز عشا با نوای مهدی حیدرزاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار