اختصاص ۷۵ مگاوات از برق مصرفی کرمانشاه به استخراج غیر قانونی رمز ارز‌ها

استاندار کرمانشاه گفت : استخراج غیر قانونی رمز ارز‌ها ۷۵ مگاوات از برق مصرفی استان را به خود اختصاص می‌دهد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در شرایط خشکسالی و کمبود برق، استان کرمانشاه علاوه بر سهمیه ۶۵۰ مگاواتی استان، حدود ۷۰ مگاوات اضافه مصرف داشته است.

او با اشاره به اینکه این اضافه مصرف برق برای استخراج رمز ارز‌ها قاچاق می‌شود، گفت : به تازگی سه مزرعه استخراج ارز دیجیتال در کرمانشاه کشف شده که حدود ۷۵ مگاوات مصرف برق داشته‌اند.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از دستگاه‌های نظارتی و انتظامی بابت کشف این مزارع غیرمجاز رمز ارز افزود: این دستگاه‌ها همچنان با جدیت موضوع کشف این رمز ارز‌ها را دنبال کنند، زیرا جلوگیری از مصرف قاچاق این حجم بزرگ از برق به کاهش خاموشی‌ها در استان کمک می‌کند.

بازوند به ضرورت حمایت از دامپروران استان تاکید کرد و گفت: از جهاد کشاورزی انتظار داریم که هر چه سریع‌تر سهمیه خرید گوشت استان با قیمت ۴۵ هزار تومان را اجرایی کند تا عشایر مجبور به فروش ارزان گوسفندان خود در این شرایط دشوار اقتصادی نباشند.

او افزود: پارسال اعتبارات بسیار مناسبی برای کنترل مرز‌ها در اختیار مرزبانی قرار داده شده است که بخشی از آن هنوز هزینه نشده و مرزبانی می‌تواند از این محل برای موارد نیاز استفاده کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.